Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 20 اردیبهشت 1384

حاجی روباه میرزا هاشم بهرمانی، رئیس جمهور آینده مملکت امام زمان، اسد مذنبي

مقدمه و موخره

بنا برحدس تمام آگاهان و ناآگاهان داخلی و خارجی جناب حاجی روباه میرزا هاشم رئیس جم – حور آینده مملکت امام زمان خواهد بود( وحتی برادران عرب نیز از رئیس جمهور شدن جناب حاجی روباه معروف به میرزا هاشم بهرمانی برای خود نمد دوخته اند چون شرق الاوسط و الحیات و البیان جملگی رفسنجانی را رئیس جمهور دانسته و می گویند حالا که اوضاع مملکت امام زمان خرتوخر است بگذار ما بجای ایرانی ها رای بدهیم ) و ایشان از هم اکنون ریاست خود را مسجل می داند و فقط منتظر " نه زر " مقام رهبری در مورد نرخ پیشنهادی وی جهت خرید کرسی ریاست جمهوری است . جناب میزا هاشم برخلاف بقیه تبلیغات را بی فایده می داند و تنها به مقایسه خویش یعنی امیر کبیر سیم و امیر کبیر اول پرداخته و در نماز جمعه فرمودند :

" در دوران سازندگي که بنده سر – دارش بودم ميخواستم يعني نيت كرده بودم كه دويست سد افتتاح كنم كه نشد، حتي چند باربا حضرت امام راحل دونفری استخاره كردیم اما نشد چون هیچکدام عربی بلد نبودیم و نمی توانستیم قرآن بخوانیم و حضرت امام فرمودند بی خیال ! یعنی از خير افتتاح بگذرچون استخاره بد آمده، يك بار هم قيچي افتضاح كند بود و طناب سه رنگ را پاره نكردو هر کار کردیم با اره نیز نتوانستیم طناب کذایی را پاره پوره کنیم . بعد هم رودخانه كم آورديم و عليرغم ميل باطني مجبور شديم روي جويبارها سد ببنديم چون استخاره خوب آمده بود با همه این حرف ها و شلیغات و با وجود تحريم هاي استكبارجهاني موفق شديم حدود صد رودخانه و جويبار راه اندازي كنيم اما متاسفانه این رودخانه ها و جویبار ها چون وارداتی بود به گروه خون سدهاي ما نخورد، و چون تعدادی ازآنها را از واسطه ها خريده بوديم اينقدر كم عمق و مستعمل بود كه اصلا به درد سد نميخورد يعني خيلي گل آلود بود به همين دليل فروختيم به كويتي ها، و آنها موفق شدند از آب گل آلود ماهي بگيرند.

و اما زمان سابق

در زمان سابق ما هيچ چيز نداشتيم، خيابان نداشتيم، آسفالت نداشتيم، البته خیلی ها داشتند ولي ما وسع مان نمیرسید و نداشتیم و خيلي جالب بود که استدلال ميكردند كه الاغ روي آسفالت سر ميخورد يا الاغ را نميشود نعل كرد. اما در دوران سازندگي موفق شديم سطح تمام رودخانه و درياچه ها كه از برکت اقدامات اینجانب خشك شده بود را آسفالت كنيم ( زیرا آبشان را برده بودم به رفسنجان ) و حتي موفق شديم الاغ را نعل كنيم تا از نعمات آسفالت بهره مند شود. در زمان سابق ما مدرسه نداشتيم و مجبور بوديم برويم مكتب خانه ، اما الان اينقدر مدرسه زياد داريم كه مجبوريم آنها را بفرستيم براي بچه هاي تاجيكستان، بوركينافاسو، مالي و سودان و بچه هاي من در حال حاضر مجبور نيستند مثل بنده فحش بخورند و تاكسي آنها را سوار نكندچون همه شان رئیس و وزیر و وکیل شده اند حتی باغبان و خربنده ما حالاوزیر و وکیل شده ، بعله در زمان سابق حتي ما معلم نداشتيم اما اكنون يك ميليون معلم اضافي داريم كه بيكار ميگردند و یا مسافرکشی می کنند، در زمان سابق بيكار هم نداشتيم اما حالا بحمدالله چند ميليون بيكار داريم و حتي موفق شده ايم به صنعتي ترين كشور دنيا يعني ژاپن بيكار صادر كنيم.

بنادرآزاد

در زمان سابق بندر و بندری زیاد داشتیم ولی بندر آزاد نداشتيم، همه بنادر ما گرفتار بودند، گرفتار مسايل پیش پا ا فتاده صيد و صيادي، اما اكنون بحمدالله اين بساط برچيده شده و بندر نشينان ما به آنطرف آب کوچ کرده و صيادان ما نیز دركمال آرامش قاچاق ميكنند و به خاطر چهار تاونصفی ماهي و خرچنگ شرور گرفتار طوفان و دريا نميشوند. همین ماهی های فریب خورده ای که همسو با استکبارچنان نرخ خود را بالا برده اند که مردم ما آرزوی دیدن آنان را دارند و آنها بی اعتنا به ارزش های انسانی و اسلامی طاقچه بالا گذاشته و به ملت شریف و مسلمان ما فخر می فروشند آنوقت مارا متهم به بی عرضگی کرده و می گویند ما باعث شده ایم نرخ آنان بالا برود ، و بنده به صدای بلند به این ماهی ها می گویم ای بی شرف ها اگر ما عرضه داشتیم نرخ مواد و نشئه جات را بالا می بردیم ! اگر ما کم بی عرضه هستیم ، پس چرا فاحشه و شربت های غیر بهداشتی اینقدر ارزان است ؟! با شما هستم ای ماهی های بی ناموس ، بروید مثل ازون برون ها توبه بکنید تا شما را عفو کنیم و بجای اینکه سر از بندر دوبی در بیاورید به مملکتتان و به سفره های مستضعفان برمی گردید . در آن زمان جزيره هم نداشتيم ومعتادان و باستاني كاران * خواجوي ما را به جاي اینکه به جزيره تبعید کنند ، آنها را ميفرستادند به كنج زندانها و بعد هم آزاداشان ميكردند و داغ يك سفر دريايي را به دل آنها ميگذاشتند. در آن زمان صيغه خانه هم نداشتيم و جوانهاي ما مجبور بودند بروند به يك محله، و آن محله بیگناه اتوماتيك به محله خوش نام معروف شده بود. اما الان بحمدالله تبعيض از بين رفته و همه محله هاي ماخوش نام شده اند تا جوانهاي ما آزادانه به هر كجا كه دلشان خواست بروند.

ای بی انصاف ها

ای مخالفان ای بی انصاف ها آ زادي از اين بيشتر در كجاي دنيا سراغ داريد. خود من به اتفاق چند تن از دوستان در انگليس بوديم، در پايتخت آن مملكت که به ادعاي صهيونيست ها مهد دمكراسي است ، فقط يك محله خوش نام به نام " سوهو" وجود دارد و اگر کسی بخواهد با دوست صيغه اش پايش را از آن محله بيرون بگذار دستگيرش ميكنند مثل فقيه عا ليقدر رئيس خانه هدایت اسلامي كرج.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روستا و کشاورزی

در زمان سابق ما محتاج روستاها بوديم، حتي گندم را از روستاها وارد ميكرديم ولي من چنان مملکت را ساختم که در حال حاضرگندم را از استراليا و كانادا و امريكا وارد ميكنيم و موفق به قطع شريانهاي استكبار روستايي شده و هيچ احتياجي به روستا و روستایی نداريم. و این روستائیان خیال کرده اند نوبرش را آورده اند زیرا بنا دارند انتخاباد را تحریم کنند ، خب بکنید به جهنم ، مگر نظام الهی و مقدس اسلامی ما محتاج چهارتا رای شماست ؟! بدبخت ها مگر ندیده اید که چطور شورای نگهبان میلیون میلیون رای را باطل می کند !

خود سازی

خلاصه بگويم در زمان سابق ما هيچ چيز نداشتيم نه پول ، نه پست و مقام ، نه دفتر دوبی و لندن ، ولی دردوران سازندگي يعني در مدت بسيار كوتاه هشت سال موفق شدم چنان خودم و خانوادهام و اعوان وانصارم را بسازم که هیچ رهبری در دوران زمامداریش نتوانست ، حتی امام راحل با اینکه بسیار خودساخته بود و امکانیات زیاد داشت نتوانست خانواده اش را بسازد و دیدم بعد از ارتحال جانگدازشان خانواده ایشان چنان از هم پاشیده شد که آثاری از آنها باقی نمانده و حتی کسی مثل ملاسویچ در یوگسلواکی در مدت16 سال نتوانست خودش را بسازد و آن بلا به سرش آمد و الان خدا را شكر ميكنيم كه همه چيز داريم، كارخانه، ماشين، منزل ، بنز ضدگلوله ، بنز ساده، دلارو یورو ، و از همه مهمتر در زمان سابق ما نمی توانستیم لاف بزنيم و دروغ ببافيم ولي الان ميتوانيم چون مهمترین چیز یعنی " رو" داريم ، البته از حق نباید گذشت زیرا این یک قلم جنس ( رو ) را سابقا هم داشتیم ! "

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22384

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حاجی روباه میرزا هاشم بهرمانی، رئیس جمهور آینده مملکت امام زمان، اسد مذنبي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005