Click for Amazing Phone Card








شنبه 17 اردیبهشت 1384

معين: حقوق برابر با مردان حق زنان است، ايرنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۱۷‬
داخلي. سياسي. انتخابات‪. ۸۴‬
"مصطفي معين" نامزد احتمالي رياست جمهوري درباره حقوق زنان گفت :
اين حق زنان است كه از حقوق برابر با مردان برخوردار باشند.

به گزارش روز شنبه ستاد انتخاباتي معين، وي كه در حاشيه بازديد از نمايشگاه مطبوعات در جلسه پرسش و پاسخ شركت كرده بود، افزود: تضييع شدن حقوق زنان ريشه در مردم سالاري جامعه و ناآشنايي زنان با حقوق خودشان دارد.انگيزه اصلي من جلوگيري از تضييع حقوق مردم و برقراري عدالت همه جانبه است.

معين ،در پاسخ به سووالي درباره حكم حكومتي گفت : "من در چارچوب قانون اساسي و باراهكارهاي قانوني عمل خواهم كرد ، نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد ."
وي در مورد تسخير سفارت آمريكا توسط دانشجويان خط امام با اشاره به شرايط آن دوران و اهميت ارزيابي هر اتفاقي در موقعيت خودش تاكيد كرد:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اصل تسخير سفارت آمريكا كه در آن زمان امري معمول در بسياري از كشورها و در اعتراض به عملكرد دولت آمريكا بود ، دفاع مي‌كنم ، اگر چه در آن دوران دانشجو نبودم و در تسخير حضور نداشتم ، چيزي كه از نظر من غيرقابل دفاع است ‪ ۴۴۴‬روز طول كشيدن آن است كه منافع ملي ما را به خطر انداخت .

اين نامزد احتمالي انتخابات گفت : منشور ‪ ۱۵‬ماده‌اي مطالبات اصلاح طلبان كرد كاملا در چارچوب قانون اساسي است و باديدگاههاي من مشترك است .

معين افزود: در سفر اخيرم به دانشگاه لرستان متوجه شدم كه لرها هم پيش نويسي از مطالبات خود را تهيه كرده‌اند و براي من خواندند كه آن هم با برنامه‌هاي من مطابق بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22207

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: حقوق برابر با مردان حق زنان است، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005