Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 15 اردیبهشت 1384

لاريجاني: اصولگرايان يكي يكي كنار مي‌روند تا به اجماع برسند، فارس

خبرگزاري فارس: دكتر علي لاريجاني، يكي از نامزدهاي مطرح رياست جمهوري، درباره اجماع اصولگرايان روي يك نامزد گفت: نبايد عجله داشت .اصولگرايان به يك مكانيزم وحدتي مي‌رسند و در آينده يكي يكي كنار مي‌روند تا به اجماع برسند.

به گزارش خبرگزاري فارس وي كه در مسجد طوبي تبريز در جمع نمازگزاران سخن مي‌گفت، افزود: بدنه اجرايي كشور پيرو محافظه كار شده است و سنت‌هايي در بخش اجرايي كشور حاكم شده كه جلوي پيشرفت را گرفته كه براي رفع اين مشكل تحول بنيادي در سيستم اداري بايد روي دهد.
لاريجاني تصريح كرد: براي ايجاد تحول ورود نسل جوان كه معتقد به انجام كارهاي بزرك بوده و ترس و واهمه‌اي نداشته باشد به عرصه تصميم‌گيري كشور ضروري است تا توان اقتصادي و فرهنگي ايران بيشتر ملموس شود.
وي در ادامه با اشاره به مسئله بيكاري در كشور گفت: كارآمدي دستگاه‌هاي دولتي، وجود اقتصاد زيرزميني، انحصار و بنگاه داري از موانع جدي بر سر راه اشتغالزايي است كه بايد در رفع آنها چاره انديشي شود.
داوطلب نامزدي نهمين انتخابات رياست جمهوري گفت: اگر برنامه‌هاي توليدي و اقتصادي كشور طوري باشد كه ما بتوانيم صادرات كشور را بيشتر از واردات كنيم به اين خود باوري رسيده‌ايم كه مي‌شود با ايجاد فضاي مناسب براي سطوح كشور اين تغييرات را انجام دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دكتر علي لاريجاني در ادامه سخنان خود آينده كشور را منوط به غني‌سازي هسته‌اي دانست و گفت: تا زمانيكه اضطراب در مسئله غني‌سازي داشته باشيم مطمئن باشيد اروپائيها اجازه غني‌سازي را به ما نخواهد داد.
وي همچنين با تجليل از مردم آذربايجان گفت: آذربايجان در طول تاريخ نمادي از مقاومت، شجاعت و شهامت براي ايستادگي ايران در مقابل بيگانگان بوده است.
لاريجاني گفت: مردم آذربايجان نقطه كانوني ايجاد تفكر شيعي در ايران بوده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22110

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لاريجاني: اصولگرايان يكي يكي كنار مي‌روند تا به اجماع برسند، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005