Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 12 اردیبهشت 1384

لاریجانی در گفت و گو با سینا: جوانان نسبت به انتخابات ریاست جمهوری دچار یاس و بی اعتمادی هستند

اراک، خبرگزاری سینا ـ محمدرضا محرابیان

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری جوانان دچار یاس و بی اعتمادی شده اند.

دکتر "علی لاریجانی" کاندیدای انتخاب نهمین دوره ریاست جمهوری در پاسخ خبرنگار سینا در مورد مشارکت جوانان در انتخابات افزود: ریشه یاس و بی اعتمادی جوانان وعده هایی است که در دولتهای گذشته به آنان داده شد اما به آنها عمل نشد.

وی با بیان این موضوع که قصد تحقیر دولت های گذشته را ندارد اظهار داشت: دولت های گذشته زحمات زیادی در کشور کشیده اند ولی به هر حال در این میان به وعده هایی عمل نکردند و این ضایعه در جامعه امروز به وجود آمد و تورم و بیکاری نیز باعث ایجاد اضطراب بیشتر در جوانان شده است.

وی در مورد برنامه های خود در مورد امیدوار کردن جوانان به دولت امید گفت: من در این زمان فقط می توانم ایده هایم را بیان کنم و حربه اجرایی ندارم و جوان ها باید با توجه به ایده های ارایه شده و سوابق گذشته کاندیداها به تشخیص درست برسند.

لاریجانی در مورد برنامه های خود افزود: در حوزه جوانان بهترین مساله حل بیکاری است که به نظر من ریشه مهم مشکلات جوانان است که باید در جهت رفع آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: توانمند سازی جوانان از لحاظ مسایل و سلامت روانی و جسمانی و ایجاد امکانات فرهنگی ورزشی از اولویت های برنامه دولت امید در حوزه جوانان است.

وی تاکید کرد: دولت آینده باید از ظرفیت جوانان برخوردار باشد زیرا جوانان شجاعت لازم را برای تحول را دارند و دولت امید دولتی است که زمینه تحول در آن یک جنبه کانونی دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مورد تشکل های غیر دولتی گفت: تشکل های غیر دولتی چارچوبی هستند که جوانان می توانند در آن مشارکت جدی داشته باشند.

لاریجانی در پایان گفت : این نهادهای مدنی همیشه کمک کننده هایی مفید برای توانمند سازی مردم از لحاظ فرهنگی و اجتماعی و سیاسی هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21907

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لاریجانی در گفت و گو با سینا: جوانان نسبت به انتخابات ریاست جمهوری دچار یاس و بی اعتمادی هستند' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005