Click for Amazing Phone Card








جمعه 9 اردیبهشت 1384

ولایتی: هاشمی اگر بیاید جزو کاندیداهای ارزشگرایان است و از این بین فقط یک نفر باید انتخاب شود، مهر

* هاشمی در صورت حضور برنده قطعی است

دکتر علی اکبر ولایتی، کاندیدای دوره نهم ریاست جمهوری که در نخستین همایش تشکل های سیاسی، اسلامی منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اراک سخن می گفت با اشاره به عمده تر ین مشکلات اقتصادی کشور گفت: حجم بالای دولت و هزینه های بالای آن علت اصلی تورم در کشور ماست.
به گزارش خبرگزاری مهر وی ادامه داد: نرخ بالای بیکاری که در استان های مختلف متفاوت است، هزینه های جاری بالای ناشی از عدم کارایی در بخش های دولتی، کسری فزاینده بودجه دولت برخی دیگر از مشکلات اقتصادی کشور است و علیرغم حسن نیتی که نمایندگان مجلس در قبل از سال 84 از خود نشان دادند و طرح تثبیت قیمت ها را تصویب کردند ولی متاسفانه در سال جدید شاهد گرانی برخی کالاها بودیم و در این زمینه دولت و مجلس باید حرکت قاطعی از خود نشان دهند.

ولایتی جسارت در برداشتن گامهای موثر در ایجاد تحول اقتصادی را کلید و رمز موفقیت در حل مشکلات اقتصادی دانست و اظهار داشت: سهم ناچیز سرمایه گذاری در بخش تولید و به کارگیری سرمایه ها در امور غیر تولیدی یکی دیگر از مشکلات اقتصادی کشور است. بهره وری بسیار پایین در اکثر فعالیت های اقتصادی باعث می شود تا دولت مثلا طرحی را بدهد و نمایندگان مجلس نیز به ناچار آن را تصویب کنند مبنی بر اینکه شرکت های تولیدی زیان آور سوبسید بگیرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کاندیدهای دوره نهم ریاست جمهوری راه حل این مشکل را در این موضوع دانست که اقتصاد را از دست دولت و دولت را از دست اقتصاد نجات دهیم.

در این نشست سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا در صورت حضور آقای هاشمی رفسنجانی شما کاندیدا خواهید ماند. ولایتی پاسخ داد: همانگونه که قبلا هم گفته ام اگر آقای هاشمی بیاید بنده هم از ایشان حمایت می کنم و معتقدم از بین کاندیداهای ارزشی که آقای هاشمی هم یکی از آنهاست حتما باید یک نفر بیاید و در این صورت پیروزی با او است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21773

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ولایتی: هاشمی اگر بیاید جزو کاندیداهای ارزشگرایان است و از این بین فقط یک نفر باید انتخاب شود، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005