Click for Amazing Phone Card








شنبه 3 اردیبهشت 1384

عيسي كلانتري: هاشمي مظلوم تاريخ است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - اردبيل
سرويس: سياسي


عيسي كلانتري، با بيان اينكه براي هاشمي، جناح راست و چپ مهم نيست، وي را يك شخصيت فراجناحي دانست و گفت: هاشمي مظلوم دولت و مظلوم تاريخ است .


به گزارش ايسنا، وزير اسبق كشاورزي كه در همايش “به سوي انتخابات“ در اردبيل سخن مي‌گفت، افزود: هاشمي از شهيد بهشتي هم مظلوم‌تر واقع شده و هم از چپها و هم از راستها ضربه خورده است.


دبيركل خانه كشاورز تصريح كرد: ما به آقاي هاشمي پيشنهاد داديم هر چند كه آمدن شما در صحنه انتخابات {نفعي برايتان ندارد}، اما به‌خاطر ملت كه بي‌گناه هستند، و در اين برهه زماني و حضور نظامي آمريكا در كشورهاي همسايه، همچنين مساله انرژي هسته‌يي بايد در صحنه حاضر شويد، زيرا ايران اسلامي، مديريت ويژه و پرتجربه‌اي را طلب مي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كلانتري با اعلام اينكه هاشمي، كشاورزي را براي سرمايه‌گذاري در اولويت دارد، افزود: هاشمي يك مدير فهيم سياسي ـ اقتصادي اجتماعي و مذهبي است.


وي كه در همايش ”ائتلاف نهم براي فرداي بهتر” سخن مي‌گفت، افزود: ائتلاف براي فردايي بهتر، به‌طور كلي بر دو اصل شركت در انتخابات و انتخاب اصلح تاكيد دارد.


كلانتري شركت در انتخابات را يك وظيفه ملي و در راستاي وحدت ملي اعلام كرد و گفت: با شركت در انتخابات فقط مي‌توانيم درخواستهايمان را بيان كنيم .هر كس كه در انتخابات شركت نكند، هم به خودش ظلم كرده، هم به ديگران و هم به آيندگان.


وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به وظايف رييس‌جمهور گفت: كسي را انتخاب كنيد كه اصلح باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21507

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عيسي كلانتري: هاشمي مظلوم تاريخ است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005