Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 30 فروردین 1384

دبيركل مجمع متخصصين ايران: با هاشمي رفسنجاني ديدار كرديم استنباطم اينست كه قطعا مي‌آيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


دبيركل مجمع متخصصين ايران از ديدار جمعي از بانوان متخصص اين مجمع، اساتيد دانشگاهها و تعدادي از نمايندگان مجلس با حجت‌الاسلام‌والمسلمين هاشمي رفسنجاني خبر داد.

خسرو نصيرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، افزود: در اين ديدار از هاشمي خواستيم براي حضور در عرصه‌ي انتخابات نظر مثبت خود را هرچه سريعتر اعلام كنند و به دعوت عمومي مردم براي حضور در انتخابات توجه كنند از اين رو قرار بر اين شد كه هاشمي ظرف روزهاي آينده نتيجه‌ي بررسي‌هاي خود از شرايط و مروز مسائل را اعلام كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اينكه استنباطم اين است كه حضور هاشمي در عرصه انتخابات قطعي است، ادامه داد: اين مساله‌ يك پديده‌ي جديد در انتخابات اين دوره نسبت به دوره‌هاي گذشته است، چراكه در دوران قبل هميشه نامزدها ابتدا خود را مطرح مي‌كردند و پس از آن مردم برنامه‌هاي آنها را مورد بررسي قرار مي‌دادند اما در اين دوره يك اتفاقي كه دقيقا منطبق با دموكراسي است، اين است كه مردم و گروههاي سياسي كه حد فاصل مردم با حاكميت هستند براي آوردن يك نامزد به صحنه‌ي انتخابات تلاش مي‌كنند.

دبيركل مجمع متخصصين ايران با اعتقاد بر اينكه حضور هاشمي در عرصه‌ي انتخابات عليرغم ميل باطني وي و تنها به دليل احساس مسووليتي خواهد بود كه وي نسبت به پاسخ مثبت به دعوت عمومي مردم دارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21286

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل مجمع متخصصين ايران: با هاشمي رفسنجاني ديدار كرديم استنباطم اينست كه قطعا مي‌آيد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005