Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 25 فروردین 1384

ستاد دانش‌‏آموزي دكتر معين تشكيل شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

ستاد دانش‌‏آموزي انتخاباتي دكتر معين آغاز به كار كرد.
به گزارش ايلنا، به نقل از روابط عمومي ستاد انتخاباتي دكتر معين، نسيم بيت سياح، قائم مقام اين ستاد با اعلام اين خبر، افزود: با توجه به اهميت انتخابات پيش رو، ستاد دانش‌‏آموزي دكتر معين با هدف شناساندن چهره فرهيخته و دانش‌‏آموز باور دكتر معين به جامعه دانش‌‏آموزي و نيز مهيا ساختن زمينه‌‏هاي مناسب جهت حضور پرشور و آگاهانه دانش‌‏آموزان سراسر كشور در حمايت از اين چهره اصلاح طلب تشكيل شده است.
وي، با اشاره به روند گذشته اصلاحات در نظام آموزشي كشور، گفت: معتقديم چنانچه قرار باشد اصلاحات در آموزش و پرورش ادامه يابد، بدون حضور دانش‌‏آموزان در اين عرصه اتفاقي نخواهد افتاد، از اين رو ستاد دانش‌‏آموزي دكتر معين را تشكيل داده‌‏ايم تا به عنوان فرزندان دوره اصلاحات در اين راه گام محكمي برداريم.
اين فعال دانش‌‏آموزي از خاتمي به عنوان تئوريسين اصلاحات، ياد كرد كه جامعه دانش‌‏آموزي امروز خود را مديون ايشان مي‌‏داند و گفت: از اين رو احساس مي‌‏كنيم، بعد از رفتن ايشان بايد چهره‌‏اي اصلاح طلب، علمي و فرهنگي اين روند را ادامه دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي، همچنين از تهيه و تدوين برنامه‌‏هاي پيشنهادي دانش‌‏آموزي دكتر معين توسط فعالين جامعه دانش‌‏آموزي خبر داد.
بيت سياح، با دعوت از جامعه دانش آموزي براي حضور در اين مرحله حساس خواست تا با ارائه ديدگاه‌‏ها و حضور در صحنه انتخابات، نامزد اصلاح‌‏طلبان پيشرو را ياري كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21031

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ستاد دانش‌‏آموزي دكتر معين تشكيل شد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005