Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 3 اسفند 1383

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير: نسبت به برگزاري انتخابات آزاد ابهام داريم، ايلنا

جريان دانشجويي از فرآيند دموكراسي‌‏خواهي در ايران دفاع مي‌‏كند

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير، گفت: اگر انتخابات رياست جمهوري روند دموكراتيزاسيون را تقويت كند، همراهي در انتخابات يك وظيفه ملي است.

مهدي حبيبي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: شركت در انتخابات غير آزاد به هر قيمتي مسير دموكراسي‌‏خواهي در كشور را منحرف مي‏كند و اساساً فلسفه انتخابات را زير سوال مي‌‏برد.
حبيبي با بيان اينكه حرفي كه از دانشگاه بر مي‌‏آيد، مورد اعتماد تمام مردم است، تصريح كرد: جامعه احساس مي‌‏كند حرفي كه دانشجويان مي‌‏زنند، بدون در نظر گرفتن منافع شخصي است و اين احساس باعث به وجود آمدن اين اعتماد گشته است.
وي افزود: اين اعتماد باعث مي‌‏گردد كه جريان دانشجويي با نقد واقع بينانه شرايط كشور، مشكلات جامعه را حل كند.
حبيبي با اشاره به استراتژي جريان دانشجويي مبتني بر "دوري از قدرت"، گفت: جريان دانشجويي با نگاه واقع بينانه نسبت به استراتژي خود با توجه به تعهد اخلاقي نسبت به نسل آينده، نبايد جامعه را به سمت و سويي كه در شأن جريان دانشجويي نيست، ببرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير انجمن اسلامي دانشگاه اميركبير با تأكيد بر اينكه بايد نسبت انتخابات با فرآيند دموكراسي‌‏خواهي مشخص شود، اظهار داشت: آن چيزي كه جريان دانشجويي از آن دفاع مي‌‏كند، فرآيند دموكراسي‌‏خواهي است و اين جريان معتقد است، فرايند دموكراسي خواهي مشكلات داخلي و خارجي كشور را از بين خواهد برد.
عضو شوراي عمومي دفتر تحكيم وحدت، اظهار داشت: عاملي كه باعث شده تا جنبش دانشجويي تصميم صريحي در خصوص شركت در انتخابات نگيرد، ابهام نسبت به برگزاري انتخابات آزاد است .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20757

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير: نسبت به برگزاري انتخابات آزاد ابهام داريم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005