Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 2 اسفند 1383

الهه كولايي: ستاد تبليغاتي معين دچار محدوديت‌‏هاي تبليغاتي و رسانه‌‏اي است، ايلنا

معاون دبيركل جبهه مشاركت:
بقاي ما، در حفظ ايران بودن و مسلماني ماست

تهران- خبرگزاري كار ايران

معاون دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي، گفت: نگاه دوباره به تجارب هفت سال گذشته به ما مي‌‏گويد كه در عرصه سياست خارجي اعتمادسازي و در عرصه سياست داخلي اعتمادسوزي كرده‌‏ايم.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، الهه كولايي در نشستي كه در محل دفتر مركزي حزب متبوع خود در استان مازندران برگزار شد، افزود: در درون ايران با مجموعه‌‏اي از تهديدات مشترك مواجهيم كه به علت ويژگي‌‏هاي تاريخي و فرهنگي از آن غافل بوده‌‏ايم كه اين مسايل مي‌‏تواند به افزايش شكاف‌‏هاي قوميتي منجر شده و در نهايت به ضرر كشور تمام شود.
وي تصريح كرد: در هفت سال گذشته، چه در دولت و چه در مجلس دستاوردهاي زيادي داشته‌‏ايم كه كمتر به مردم انتقال داده شده است.
سخنگوي دكتر معين با اشاره به تغيير و تحولات بين المللي، تصريح كرد: جمهوري اسلامي 26 سال است كه لقمه گلوگيري براي آمريكا شده و مشكلات بسياري براي آمريكا ايجاد كرده است و امروز هم بايد با تقويت شناخت‌‏مان از آنها هرگونه فرصتي را از آنها بگيريم.
كولايي ادامه داد: جهان به شدت فضاي امنيتي دارد، خانم رايس يك شوروي شناس است و با نگاه دوران جنگ سرد، به اوضاع جهان مي‌‏نگرد. او آمريكا را كانون خير و ايران را كانون شر مي‌‏داند و در اين چار چوب عمل مي‌‏كند.
نماينده مجلس ششم رفتار اين مجلس و دولت خاتمي را باعث آن دانست كه جهان به وجود جنبش دموكراسي خواهي در ايران پي ببرد.
وي افزود: آمريكائي‌‏ها ،فكر مي‌‏كند بايد اين جنبش در مقابل نظام قرار بگيرد، در صورتي كه اين جنبش درون نظام و براي اصلاح آن است.
وي با بيان اين كه مشي اصلاح طلبانه روش‌‏هاي انقلابي را بر نمي‌‏تابد، خاطر نشان كرد: بايد انتخاباتي برگزار شود كه داراي ساز و كار مناسب و مباني دموكراسي باشد و از دادن فرصت به بيگانگان جلوگيري شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته كولايي، قبل از انقلاب با فراموش كردن هويت مذهبي، تنها بر هويت ملي تكيه مي‌‏شد، اما پس از انقلاب عده‌‏اي مي‌‏خواستند هويت ملي و وحدت ملي را در لواي مذهب فراموش كنند.
وي با بيان اين كه تأمين منافع ملي با اتحاد همه اقوام در ايران صورت مي‌‏گيرد و امر دستوري نيست، تصريح كرد: بقاي ما و كشور در حفظ ايران بودن و مسلماني ماست.
وي در پاسخ به پرسشي در خصوص مساله اجماع در بين اصلاح‌‏طلبان، گفت: اجماع يك مطلوبيت است، اما بايد بدانيم قدر مقدور ما چيست؟
سخنگوي دكتر معين راجع به برنامه هاي ستاد انتخاباتي معين، گفت: ما بايد آن چيزي را كه در آينده مي‌‏خواهيم عمل كنيم، بيان كنيم.
وي با بيان اين كه نمي توان محصول بزرگي را كه نكاشته‌‏ايم، طلب كنيم، راجع به نوع رويكرد حزب مشاركت در خصوص ردصلاحيت معين تأكيد كرد: در اين صورت در انتخابات شركت نخواهيم كرد.
وي افزود: سياست در جامعه ما در عرصه سياسي است و ما بايد وجوه گوناگون امكان برگزاري انتخابات را تحليل كرده و خود را براي مقابله با هر يك از بخش‌‏هاي آن آماده نگه داريم.
كولايي در خصوص امكانات تبليغي و شرايط روزنامه‌‏ها، اظهار داشت: ما دچار محدوديت‌‏هاي مالي، تبليغاتي و رسانه‌‏اي هستيم و فعلاً تنها يك روزنامه داريم كه در هشت صفحه منتشر مي‌‏شود، اما سايت‌ دكتر معين هم، به زودي راه‌‏اندازي مي‌‏شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20752

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'الهه كولايي: ستاد تبليغاتي معين دچار محدوديت‌‏هاي تبليغاتي و رسانه‌‏اي است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005