Click for Amazing Phone Card








جمعه 2 بهمن 1383

شكوري راد: بهزاد نبوي مسوول امور استان‌هاي ستاد انتخاباتي معين شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
علي شكوري راد، رييس ستاد انتخاباتي گروه‌هاي حامي دكتر معين در جمع اعضاي اين گروه‌ها در اراك گفت: برنامه‌ريزي در ستاد انتخابات دكتر معين شروع و سفرهاي انتخاباتي ايشان به استان‌ها به زودي آغاز مي‌شود.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اين مطلب كه بهزاد نبوي مسووليت امور استان‌ها و شهرستان‌هاي ستاد انتخاباتي دكتر معين را پذيرفته است، اظهار داشت: با گذشت دوران نقاهت ايشان بعد از عمل جراحي قلب، فعاليت دفاتر ستاد انتخاباتي دكتر معين در استان‌ها و شهرستان‌ها گسترش خواهد يافت.

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي، در ادامه حضور هاشمي رفسنجاني را در انتخابات مثبت ارزيابي كرد و افزود: حضور هاشمي به رقابتي‌تر شدن انتخابات مي‌انجامد.

وي در خصوص حمايت جناح مقابل حزب متبوعش از هاشمي تاكيد كرد: من فكر نمي‌كنم جناح مقابل بتواند يكپارچه پشت سر هاشمي قرار بگيرد، ولي قهرا برخي از گروه‌ها به وي گرايش پيدا و گروه‌هاي ديگر كانديداي خود را معرفي مي‌كنند.

شكوري راد افزود: البته با توجه به اظهارات صريح ولايتي به نظر مي‌رسد با حضور هاشمي در صحنه انتخابات ولايتي به نفع او كناره‌گيري مي‌كند.

شكوري راد درباره‌ي “ حضور حداد عادل در انتخابات و اين كه برخي او را كانديداي در سايه محافظه‌كاران مي‌دانند“، اظهار داشت: حداد عادل شخصا تشكيلات و هوادار ندارد كه بخواهد موقعيت ايجابي مربوط به خود را داشته باشد، ولي احتمال حضور او در انتخابات به علت غامض بودن وضعيت محافظه‌كاران منتفي نيست.

وي افزود: جناح مقابل يا بايد بر اساس موازنه مثبت به كانديداي واحد برسد يا موازنه منفي، در غير اين صورت با كانديداهاي متعدد وارد رقابت انتخاباتي خواهند شد.

عضو ارشد جبهه مشاركت در خصوص وضعيت اصول‌گرايان و امكان اجماع آن‌ها در معرفي كانديداي واحد نيز تصريح كرد: من فكر مي‌كنم اصول‌گرايان تحت تاثير برنامه‌هاي اصلاحات تكثر را تجربه مي‌كنند، كه اين تكثر مي‌تواند اثرات مثبتي به همراه داشته باشد و شرايط رقابتي را در انتخابات بهبود ببخشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا وي آنچه آن را اختلافات در جناح محافظه‌كار مي‌ناميد، واقعي دانست و تاكيد كرد: جناح محافظه‌كار داراي گرايش‌هاي متفاوتي است كه ممكن است بعضا در كنار هم قرار گيرند، ولي بعيد مي‌دانم در مورد يك كانديداي خاص به اجماع برسند.

شكوري راد احتمال كناره‌گيري معين به نفع كروبي يا هر فرد ديگري را منتفي دانست و تاكيد كرد: معين كانديداي گروه‌هاي مشخصي است و هيچ برنامه‌اي در خصوص كناره‌گيري به نفع كسي نخواهد داشت.

رييس ستاد انتخاباتي دكتر معين احتمال حمايت انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه‌ها و انجمن اسلامي معلمان و نيز بخشي از دفتر تحكيم وحدت از دكتر معين را منتفي ندانست و تصريح كرد: انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه‌ها و انجمن اسلامي معلمان به صورت استراتژيك و ديرينه جزو گروه‌هاي هم‌فكر با جبهه مشاركت بوده‌اند و در برهه‌هايي با مشاركت ائتلاف كرده‌اند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اگر اين گروه‌ها به حمايت از فرد خاصي در انتخابات تصميم بگيرند، به نظر من آن فرد به احتمال زياد دكتر معين خواهد بود.

وي با استناد به نظرسنجي‌هاي متوالي كه در ماه‌هاي اخير انجام شده است، رشد ميزان آراي دكتر معين نسبت به ساير كانديداها را بيشتر اعلام كرد و گفت: از آن جا كه راي منفي به دكتر معين نسبت به ساير كانديداها كمتر است، فرصت تبليغات و افزايش راي براي وي ، بيش از بقيه است و از هم‌اكنون مي‌توان پيش‌بيني كرد كه دكتر معين يكي از دو نامزدي خواهد بود كه به مرحله دوم انتخابات راه خواهد يافت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20645

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شكوري راد: بهزاد نبوي مسوول امور استان‌هاي ستاد انتخاباتي معين شد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005