Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 27 دی 1383

عبدالله مومني: اقتدارگرايان با دخالت و نظارت در انتخابات به اصلاح‌‏طلبان اجازه نخواهند داد نتيجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند، ايلنا

* جريان دانشجويي از هيچ حزب و كانديدايي حمايت نخواهد كرد

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير تشكيلات دفتر تحكيم وحدت، گفت: جريان دانشجويي از هيچ حزب و كانديدايي حمايت نخواهد كرد و آن چيزي كه دل مشغولي فعالان دانشجويي است، رعايت قوائد دموكراتيك توسط حاكميت است.

عبدالله مومني در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا", در خصوص اجماع جناح اصول‌‏گرا، گفت‌‏: از آنجايي كه جريان اقتدارگرا براي فتح اركان نظام بر مبناي يك برنامه ريزي وارد عمل شده است، به نظر نمي‌‏رسد با توجه به تشدد آراء در اين جريان مشكلي براي اجماع اقتدارگرايان بوجود بيايد.
وي جريان اقتدارگرا را پايبند به اصول دموكراسي ندانست و گفت‌‏: به نظر مي‌‏رسد كه برنامه‌‏ريزي اقتدارگرايان نشان از پراكندگي در ميان اين جريان نيست و بيشتر اعمال اقتدارگرايان ناشي از بازي‌‏هاي خود ساخته و با هدف ايجاد برقراري ژست دموكراتيك براي به نتيجه رسيدن است.
مومني ادامه داد: جريان اقتدارگرا در نهايت به كانديداي واحد خواهد رسيد و اجماع در ميان اين جريان بوجود مي‌‏آيد و اينگونه مسايل بازارگرمي و فضاسازي تبليغات است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مومني با اشاره به اينكه اقتدارگرايان به اصلاح‌‏طلبان اجازه حضور نخواهند داد، گفت: اقتدارگرايان با دخالت و نظارت در انتخابات به نيروهاي موسوم به اصلاح‌‏طلبان اجازه نخواهند داد، نتيجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند.
وي افزود: با توجه به نگاه منفي مردم به اصلاح‌‏طلبان و سردرگمي و نبود يك اجماع در ميان اصلاح‌‏طلبان و ردصلاحيت احتمالي برخي از كانديداهاي منتسب به اين جريان، به نظر مي‌‏رسد نتيجه انتخابات رياست جمهوري آتي از حالا مشخص است و در مقابل برنامه‌‏ريزي از قبل تعيين شده اقتدارگرايان نتيجه انتخابات به نفع اين جريان خواهد بود.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005