Click for Amazing Phone Card








شنبه 5 دی 1383

منتجب‌نيا: مردم ما هنوز هم اصلاحات را قبول دارند و خواهان آن هستند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - اردبيل
سرويس: سياسي


عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز معتقد است: جناح محافظه‌كار در حال حاضر با شگردهاي خاص ذهن همگان را مشغول كرده‌اند و اين در حالي است كه آن‌ها كانديداهاي خود را براي انتخابات آتي رياست جمهوري برگزيده‌اند و رايزني‌هايشان در مورد كانديداها ساختگي است چون در منطق اين گروه تبادل‌نظر بعيد به مظر مي‌رسد.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، رسول منتجب‌نيا طي سخناني در مراسم افتتاح دفتر روحانيون مبارز استان اردبيل، همگان را براي حضور فعال در عرصه انتخابات فراخواند و افزود: مردم و احزاب جبهه‌ي اصلاحات بايد روحيه‌ي دوم خردادي داشته باشند و علاوه بر حضور موثر در انتخابات آتي رياست جمهوري ديگران را نيز براي حضور دعوت كنند در اين ميان وظيفه‌ي نخبگان اين است كه به مردم اميد دهند چون روحيه داشتن و روحيه دادن اساسي‌ترين كار است. همچنين لازم است كه با توجه به معيارهاي مشخص بهترين و شايسته‌ترين فرد را به عنوان كانديدا معرفي كنيم و از مسائل گروهي‌مان دست بكشيم و مسائل نظام را در نظر بگيريم.


وي اصلاحات را يك جريان شكست‌ناپذير دانست و تصريح كرد: جريان اصلاحاتي كه از حركت امام خميني(ره) نشات گرفته شكست‌ناپذير است و هرچه زمان بگذرد حركت اصلاحات سريع‌تر خواهد شد؛ مسلما رقبا هم اين را فهميده‌اند و تغيير شعارها و عاريت گرفتن شعارهاي تاريخ مصرف گذشته‌ي اصلاح‌طلبان توسط آن‌ها اين امر را تصديق مي‌كند. البته بايد در كنار شعار و سخن اصلاحات به محتوا و حقيقت آن توجه داشت و چارچوب آن را مشخص كرد.


عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز در مورد ويژگي‌هاي اصلاحات، گفت: اصلاحاتي كه ما مي‌خواهيم مبتني بر افكار و انديشه‌هاي مترقي امام(ره) و عقايد ماست و با پس‌گرايي و شيفتگي به غرب و شرق مخالف است و به انسان شخصيت مي‌دهد و در كل اصلاحاتي است كه محور و كانون و تعريف دارد و اگر ما اين ويژگي‌ها را در نظر بگيريم مي‌توانيم جريان اصلاحات را خيلي سريع‌تر از اين پيش ببريم و مردم را نيز اميدوار كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

منتجب‌نيا در مورد كارشكني بعضي از گروهها در مقابل دولت اصلاحات، افزود: از يك طرف آن‌هايي كه حركت اصلاح‌طلبي را نتوانستند بپذيرند در مقابل دولت و مجلس با تمام قوا ايستادند و هر كاري از دستشان برمي‌آمد براي ناموفق جلوه دادن و ناكام كردن دولت انجام دادند و گروهي ديگر كه خود اصلاح‌طلب بودند به راحتي و با كوچكترين مانع صحنه را خالي كرده و به جرياني اجازه حضور دادند، معتقدم كه بخشي از ناكامي‌ها مربوط به جريان مقابل است و بخش عظيمي از مشكلات و مسائل تقصير ماست.


وي دولت خاتمي را موفق‌ترين دولت و مجلس ششم را نيرومندترين مجلس بعد از انقلاب برشمرد و گفت: در دولت و مجلس اصلاحات با وجود تمام تخريب‌ها و كارشكني‌ها كارهاي اعجازآميزي انجام گرفت. اينكه در ماههاي پاياني دولت اصلاحات حمله‌ي رقبا چندين برابر شده و بعضي‌ها با كمال جسارت دولت مورد تاييد رهبري و مردم را مورد حمله قرار داده و آن را كار ثواب تلقي مي‌كنند و در مقابل دولت اصلاحات نقدها را مي‌پذيرد و شكايت نمي‌كند خود سند موفقيت يك دولت به شمار مي‌آيد.


وي فعاليت‌هاي سياسي را داراي فراز و نشيب دانست و گفت: بعضي‌ها تصور مي‌كنند با از دست دادن مجلس و شوراهاي شهر در بعضي شهرها اصلاحات از دست رفته است در حاليكه چنين نيست و ما نبايد با از دست دادن يك حوزه همه چيز را تمام شده بدانيم مردم ما هنوز هم اصلاحات را قبول دارند و خواهان آن هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20543

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منتجب‌نيا: مردم ما هنوز هم اصلاحات را قبول دارند و خواهان آن هستند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005