Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 شهریور 1383

آخرين تصميمات دفتر تحكيم وحدت درباره‌ انتخابات رياست‌جمهوري، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
دبير تشكيلات طيف علامه‌ي دفتر تحكيم وحدت درباره‌ي برنامه‌هاي اين تشكل براي انتخابات آتي رياست جمهوري، گفت: اعضاي انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان عضو اتحاديه و نيز اعضاي شوراي مركزي تاكنون سلسله بحث‌هايي را در اين باره داشته‌اند ولي هنوز به جمع‌بندي خاصي نرسيده‌اند، گرچه مشخص است كه مجموعه‌ي ما به عنوان فرصت به اين انتخابات نگاه مي‌كند چرا كه مي‌توان در آن بسياري از حرف‌ها را بيان كرد.
«عبدالله مومني» در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در عين حال گفت: درباره‌ي حضور يا عدم حضور در انتخابات آتي تصميمي نگرفته‌ايم، اما حتي در صورت وجود شرايط لازم براي برگزاري انتخاباتي آزاد، قطعا حضورمان شبيه به ادوار گذشته نخواهد بود.

«امير پاكزاد» سخنگوي فراكسيون ديگر طيف علامه‌ي دفتر تحكيم وحدت نيز در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايسنا در اين باره گفت: در آغاز سال جديد تحصيلي دانشگاه‌ها، با صدور بيانيه‌اي نظرات خود را درباره‌ي انتخابات آتي رياست‌جمهوري اعلام خواهيم كرد.
وي افزود: با پيش‌فرض آزاد بودن انتخابات و تداركاتچي نبودن رييس جمهور آينده، قطعا انتخابات آتي را پيگيري خواهيم كرد و قرار نيست كه از آن كنار بكشيم، اما نحوه‌ي فعاليت‌مان از مشاركت فعال تا تحريم انتخابات بسته به شرايط خواهد بود.
وي تاكيد كرد:‌ شخص براي ما مهم نيست، اما اگر پس از ارايه‌ي برنامه‌هاي كانديداها به اين نتيجه برسيم كه شخصي مي‌تواند اصلاحات را نمايندگي كند، به عنوان بخشي از بدنه‌ي جنبش دانشجويي از آن جريان حمايت خواهيم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين «احمد علمشاهي» دبير تشكيلات طيف شيراز دفتر تحكيم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايسنا در اين باره گفت: رايزني‌هاي‌مان را با احزاب سياسي شروع كرده‌ايم و خواسته‌ايم كه هر كدام برنامه‌هاي‌شان را ارايه كنند تا آن‌ها را بررسي كنيم.
وي افزود: ما ضمن استقبال از مهندس موسوي كه معتقد به انقلاب، امام (ره) و نيز اهداف جريان دوم خرداد است، در حال بررسي وي هستيم و مي‌خواهيم كه برنامه‌هاي ايشان را براي خروج اصلاح‌طلبان از بن‌بست فعلي و پيگيري اصلاحات بررسي كنيم.
وي گفت كه بررسي مطالبات مردم در شرايط فعلي و تعريف اين مطالبات و ارايه‌ي آن به كانديداي انتخابات، تلاش براي ايجاد شرايط قانون‌مند در انتخابات آتي؛ تعريف حدود و اختيارات رييس جمهور آينده و خواستن از كانديداها براي بيان نظر صريح خود درباره‌ي چگونگي رسيدن به اختياراتش، همچنين برقراري ارتباط مستمر با احزاب به ويژه احزاب دوم خردادي از جمله‌ي اهداف اين تشكل است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20408

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين تصميمات دفتر تحكيم وحدت درباره‌ انتخابات رياست‌جمهوري، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005