Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 17 شهریور 1383

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه : هاشمی رفسنجانی را اصلح ترین می دانیم، مهر

محمد باقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: با توجه به شرایط کشور به نظر این حزب هاشمی رفسنجانی اصلح ترین فرد برای ریاست جمهوری آینده است.
وی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار سیاسی "مهر"، افزود: ما با توجه پارامترهای مختلف به این نتیجه رسیده ایم که با توجه به شرایط هاشمی رفسنجانی گزینه اصلح است ضمن اینکه اعتقاد داریم ایران دارای فرزندان شایسته و لایقی متعددی است از جمله مهندس موسوی که خود انسان شایسته و مناسبی است.

نوبخت تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه با توجه به جمیع جهات و فاکتورهای مختلفی که باید وجود داشته باشد، نظیر وفاق نسبی همه جناح بر روی یک فرد و دیگر توانایی و شایستگی او برای انجام امور با توجه به شرایط زمانی، هماهنگی با رهبری و تجربه مناسب برای اداره کشور فردی ، هاشمی رفسنجانی را برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرده است.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: قطعا یکی از معیارهای گزینش افراد مقبولیت مردم است و این را باید یکی از امتیازات ویژه یک نامزد انتخاباتی تلقی کنیم اما این تنها نیست و عوامل دیگری نیز برای انتخاب یک فرد برای نامزدی مورد توجه قرار می گیرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نوبخت همچنین اظهار داشت: هنوز صحنه انتخابات فعال نیست و نظر افکار عمومی هنوز معطوف به مساله انتخابات نهم ریاست جمهوری نشده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20399

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبیر کل حزب اعتدال و توسعه : هاشمی رفسنجانی را اصلح ترین می دانیم، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005