سه شنبه 11 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معصومه ابتکار: خيابانی به نام "آمنه بهرامی" نام گذاری شود، ايلنا

رييس کميته محيط زيست شورای شهر خواستار قدردانی شورا از "آمنه بهرامی‌" شد. به گفته ابتکار حتی شورای شهر می‌تواند خيابانی را با نام اين زن نامگذاری کند.


ايلنا: رييس کميته محيط زيست شورای شهر امروز (سه شنبه ۱۱ مرداد ۹۰) در جلسه علنی شورای شهر خواستار قدردانی شورا از "آمنه بهرامی‌" شد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، "معصومه ابتکار" با اعلام اين که امروز در جامعه کينه ونفرت جای خود را به محبت وگذشت داده است گفت: «در همين جامعه مشاهده می‌کنيم دختری که چندسال پيش به دليل يک اقدام ناجوانمردانه اسيد پاشی بينايی خود را از دست داده بود امروز با وجود آنکه اجازه داشت حکم قصاص را اجرا کند ازاين حق خود می‌گذرد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اقدامی‌که آمنه بهرامی‌انجام داد قابل ستايش است و پيشنهاد می‌کنم شورای شهر از اين اقدام بزرگمنشانه اين زن قدردانی کند.
به گفته ابتکار حتی شورای شهر می‌تواند خيابانی را با نام اين زن نامگذاری کند.
وی تصريح کرد: «اقدام آمنه بهرامی‌نشان داد دختر اگرچه بينايی را از دست داده بصيرت و زيبايی دلش راهمچنان حفظ کرده و اين جای بسی تشکر و قدردانی در جامعه فعلی که هر روز خبر از ناامنی‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر می‌شنويم دارد.
اين عضو شورای شهر تهران تصريح کرد: اميدوارم نمونه‌ای چنين بخشش‌هايی ادامه داشته باشد تا همبستگی جامعه ايرانی افزايش يابد.
ابتکارهمچنين ضمن تبريک گفتن ماه مبارک رمضان تصريح کرد: نهادهای مدنی و اجتماعی برای درمان اعتياد نقش موثری داشته و امروز مفتخريم که ۲۳۰ نهاد مدنی دراين حوزه فعاليت می‌کند.
وی ادامه داد: بنابراين لازم است که شورا، شهرداری و ساير دستگاههای مرتبط توجه ويژه‌ای به سازمان‌های مردم نهاد داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016