پنجشنبه 8 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار احمدی مقدم: با روش های سنتی نمی توان به مصاف تهديدات مدرن رفت، مهر

فرمانده نيروی انتظامی گفت: ديگر نمی توانيم با روشهای سنتی و قديمی به مصاف تهديدات جديد و مدرنی برويم که هدفشان ايجاد شکاف بين مردم و نظام است.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعيل مقدم روز پنجشنبه در مراسم تجديد ميثاق فرماندهان و کارکنان نيروی انتظامی با آزمانهای بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران با اشاره به اينکه پليس موظف است برای حفظ جان، مال و ناموس مردم همت گمارد گفت: ما در حال حاضر نياز به باز تعريف امنيت هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده نيروی انتظامی تصريح کرد: دشمن با اقدامات امنيتی، اقتصادی و فشار، برای منزوی کردن ملت ما و ايجاد شکاف در بين مردم از هيچ اقدامی فرو گذار نمی کند.

سردار اسماعيل احمدی مقدم گفت: هدف از انواع تهديدات مدرن و جديد اين است که بين اقشار مردم و نظام شکاف ايجاد شود و زمانی کار سخت تر می شود که اين تهديدات هم افزايی پيدا کنند يعنی وقتی تهديدات روی هم جمع شوند ديگر امکان مقابله با آنان نخواهد بود.

فرمانده ناجا به حوادث و فتنه های سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در فتنه ها دشمن به داخل جبهه خودی نفوذ کرد که خوشبختانه پليس در اين فتنه ها با افتخار بيرون آمد.

وی با اشاره به اينکه اين فتنه ها سرچشمه خارجی داشت تصريح کرد: اين فتنه ها يک اختلاف نظر نبود بلکه يک طراحی از پيش تعيين شده بود.

سردار احمدی مقدم به حضور کارکنان نيروی انتظامی در مرقد حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: ما با حضرت امام پيمان می بنديم که در ادامه راه و دفاع از ولايت و مردم ايستاده ايم و دشمن شناسی خودمان را بيش از بيش تکميل می کنيم.

وی به آغاز هفته نيروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ناجا افزايش اقتدار عملياتی در برخورد با جرايم و آسيبهای اجتماعی و ارتباط با مردم برای جلب مشارکت را در دستور کار خود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016