چهارشنبه 17 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جو ملتهب يکی از روستاهای قشم در پی کشته شدن يک جوان به دست نيروهای انتظامی، هرانا

خبرگزاری هرانا - در پی کشته شدن يکی از نوجوانان ساکن قشم به دست نيروهای انتظامی در کنار ساحل و ضرب و شتم يکی از نيروهای پليس توسط مردم روستای دولاب، عصر روز گذشته پليس برای بازداشت عده ای که در ضرب و شتم مامور پليس شرکت داشتند اقدام ناموفقی داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در ساعت شش بعد از ظهر عصر سه شنبه شانزدهم شهريورماه، يک ماشين که حامل تعداد زيادی از مامورين نيروی انتظامی بود به منظور دستگير کردن يکی ديگر از جوانان ساکن روستای دولاب که گفته می شود مامور قاتل را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، يورش بردند.

در پی اين هجوم مردم اين روستا با ماموران نيروی انتظامی درگير شده و با توجه به تعداد بيشتر، ايشان به مامورين چيره شده و اجازه دستگيری اين جوان را به نيروی انتظامی ندادند.

شايان ذکر است که جو روستای فوق الذکر ملتهب گزارش شده است و هر لحظه انتظار هجوم نيروهای انتظامی برای دستگيری جوان مذکور می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016