سه شنبه 2 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار فضلی: دانشگاه‌ها در حوادث سال گذشته بار امنيتی نظام را به حداقل رساندند، ايسنا

جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اساتيد و روسای دانشگاه‌های استان تهران در جريان فتنه سال گذشته نمره قبولی گرفتند.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار علی فضلی در نشست روسای دانشگاه‌ها و مسوولان بسيج دانشجويی دانشگاه‌های استان تهران که در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار کرد: در اين عرصه‌ای که بيش از دو دهه از هجمه فرهنگی دشمن می‌گذرد روسا و اساتيد دانشگاه‌ها و دانشجويان ما کار فرهنگی عميقی را بنيان‌ گذاردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ما در اين کشور بدهکار خون شهدا و مردم هستيم و اگر از موضع بدهکاری و خادمی توفيق انجام کار در اين مسير را پيدا کنيم بسی خرسند خواهيم بود.

وی با بيان اين‌که در اين مسير بايد نقد خود و نقد برنامه‌هايمان را برای يافتن راهکارهای بهتر مورد توجه قرار دهيم، تاکيد کرد: ما به اساتيد و روسای دانشگاه‌هايمان باور و ايمان داريم و در اين راستا در سخت‌ترين عرصه که سال گذشته بود و دانشگاه‌ها می‌توانست کانون حوادث بزرگی باشد ولی روسای دانشگاه‌های ما کوچکترين اقدام را هم هدايت کردند و بار امنيتی نظام را به حداقل رساندند.

جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين خطاب به حاضرين در اين نشست گفت: شما در دانشگاه‌های استان تهران اين افتخار را داشته‌ايد که در حادثه فتنه سال گذشته نمره قبولی بگيريد.

فضلی با تقسيم تهديدات عليه کشورمان به سه دسته سخت، نيمه سخت و نرم گفت: مردم و مسوولان لفظ جنگ سخت را بلدند، در جنگ نيمه سخت هم سال گذشته آب‌بندی شديم. اما در جنگ نرم فاصله فراوان است و در اين عرصه نياز به ممارست، ‌کنکاش و روانکاوی بيشتری است.

جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين فرمايشات مقام معظم رهبری در ديدار با دانشجويان را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اين‌که ايشان بحث شناسايی اساتيد ارزشی و ايجاد ارتباط عميق با آن‌ها را مورد توجه قرار دادند بايد گفت پيدا کردن اساتيد ارزشی کار شما دانشجويان است. شما دانشجويان عزيز قدر اساتيد و روسای دانشگاه‌های استان تهران را بدانيد.

وی با بيان اين‌که برادران شما زمين و آسمان را رصد می‌کنند و اميدواريم دشمنان ما حماقت نکنند، افزود: خليج فارس اگر برای ما امن نباشد برای هيچ‌کس امن نخواهد بود.

فضلی در پايان جدی گرفتن تقويت مبانی معرفتی از سوی دانشجويان را يک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: اگر اين مبانی عمق پيدا کند ما از دشمنی تمام دشمنان جهان اسلام هراسی نداريم.

در پايان اين نشست از دانشجويان نمونه بسيجی در زمينه‌های مختلف تقدير شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016