شنبه 16 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: طرح پيوستن خبرگزاري جمهوري اسلامی (ايرنا) به رياست جمهوری در مراحل اوليه بررسي قانونی است، فارس

خبرگزاري فارس: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: طرح پيوستن خبرگزاري جمهوري اسلامي به رياست جمهوري در مراحل اوليه بررسي قانوني و حقوقي است.

به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان، سيدمحمد حسيني در گفت‌وگويي در سمنان اظهار داشت: اين موضوع از ناحيه دفتر رئيس جمهوري به معاون منابع انساني رياست جمهوري ارجاع شده اما هنوز نتيجه آن اعلام نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي در پاسخ به اين سؤال كه رئيس جمهور با اين امر موافقت كرده‌اند نظر شما چيست، بيان داشت: به هر حال، اين موضوع براي بررسي قانوني ارجاع داده شده است.
حسيني درباره تاثير اين امر بر ساختار ايرنا تصريح كرد: اين مسئله به وقت و صحبت بيشتري نياز دارد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين درباره انتقال واحدهايي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به استان سمنان نيز عنوان داشت: ما مصمم به انتقال بخشي از مراكز و موسسات وزارتخانه هستيم و مسئولان استان سمنان نيز بايد ساختمان و امكانات لازم را براي اين كار فراهم كنند.
وي اضافه كرد: اين سفر، فرصت خوبي براي بررسي اين انتقال بود و اميدواريم بخشي از امور وزارت ارشاد را به اين استان منتقل كنيم.
حسيني در پاسخ به اين سؤال كه چه معاونت‌هايي امكان انتقال به استان سمنان را دارند، خاطرنشان كرد: اين امر نياز به مشورت و بررسي دارد اما قبل از اين، معاونت سينمايي بررسي‌هايي را در اين زمينه انجام داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016