دوشنبه 3 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: ۳ هزار شبکه تلويزيونی و ۴۵ هزار شبکه فارسی‌زبان و فضای مجازی عليه جمهوری اسلامی فعالند، فارس

خبرگزاری فارس: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکيد کرد: هم اکنون ۳ هزار شبکه تلويزيونی و ۴۵ هزار شبکه فارسی‌زبان در فضای مجازی عليه کشور فعالند تا تفکر امام و انديشه بسيجی را که حماسه فتح خرمشهر را رقم زد بی‌رمق نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، از شهرستان محمودآباد سيدمحمد حسينی صبح امروز در جمع بسيجيان شهرستان محمود آباد اظهار داشت: نهم دی ماه سال گذشته و حماسه مردم در خنثی‌سازی جريان فتنه پيروزی بزرگی بود بايد آن را تداوم حماسه سوم خرداد ناميد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی يادآور شد: مردم انقلابی کشورمان در جريان فتنه سال گذشته در جبهه جنگ نرم به پيروزی رسيدند؛ همانگونه که در سوم خرداد در رويارويی با دشمن تا دندان مسلح سربلند و سرافراز شدند.
حسينی خاطرنشان کرد: در فتنه سال گذشته کسانی که روزگاری بر سر سفره انقلاب نشسته بودند با دشمنان سلطنت‌طلب‌ها و با دشمنان نظام همسو شدند.
وی تأکيد کرد: بصيرت و آگاهی که با نفس مسيحائی رهبر معظم انقلاب ايجاد شد، با سخت‌کوشی و رضايت‌مندی مردم توأم و مانع تحقق اهداف فتنه‌گران شد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی بيان داشت: سوم خرداد يک روز الهی است که وعده خداوند در آن محقق و جهان سلطه‌گران خوار و ذليل شد.
وی با بيان اينکه امروز هم در جنگ هستيم، اظهار داشت: خصومت و دشمنی دشمنان همواره با ما هست اما اين تهديدات در مقابل اراده اين ملت خدايی راه به جايی نمی‌برد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی به ناکامی‌های نظامی آمريکا در منطقه اشاره کرد و گفت: روزی فرا خواهد رسيد که همه مردم دنيا به ماهيت استکبار جهانی پی می‌برند.
حسينی به تلاش گسترده ضد فرهنگی دشمن برای محو تفکر سوم خرداد اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۳ هزار شبکه تلويزيونی و ۴۵ هزار شبکه فارسی‌زبان و فضای مجازی عليه کشور فعالند تا تفکر امام و انديشه بسيجی را که حماسه سوم خرداد را رقم زد بی‌رمق نشان دهد.
سيد‌محمد حسينی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی تا ساعاتی ديگر در همايش بزرگداشت علامه دشتی مفسر بزرگ و مشهور نهج‌البلاغه سخنرانی می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016