شنبه 2 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه‌ سرگشاده خانواده عبدالرضا تاجيک به رييس قوه قضاييه، کلمه

برادران و خواهر عبدالرضا تاجيک در نامه ای خطاب به رييس قوه قضاييه نوشتند:" در ملاقاتی که با برادرم داشتيم ، با تاسف و ناراحتی و عصبانيت تاکيد کرد که در حضور معاون دادستان و بازپرس شعبه اول، «هتک حرمت» شده است. وی درخواست ديدار فوری با وکيل خود و دادستان محترم پايتخت را داشت."


خانواده عبدالرضا تاجيک روزنامه نگار در بند با ارسال نامه ای به رياست قوه قضائيه نسبت به مورد هتک حرمت وی در حضور دادستان اعتراض کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه، در اين نامه خانواده عبدالرضا تاجيک درخواست ملاقات فوری با اين زندانی سياسی را مطرح کردند.

متن کامل نامه خانواده عبدالرضا تاجيک به رئيس قوه قضائيه به شرح زير است:

به‌نام خدا

رياست محترم قوه قضاييه

حضرت آيت‌الله صادق آملی لاريجانی

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند؛ ۳۱ روز پس از بازداشت برادر اينجانبان، آقای عبدالرضا تاجيک، روزنامه‌نگار، سرانجام در تاريخ ۲۳ تير ماه ۱۳۸۹ موفق به ملاقات کابينی با ايشان در زندان اوين شديم.

برادرمان عبدالرضا در اين ديدار، با تاسف و ناراحتی و عصبانيت تاکيد کرد که در حضور معاون دادستان و بازپرس شعبه اول، «هتک حرمت» شده است. وی درخواست ديدار فوری با وکيل خود و دادستان محترم پايتخت را داشت.

شرح اين ملاقات، هفته‌ گذشته در نامه‌ای به جناب آقای جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران گزارش شد. متاسفانه با وجود گذشت ۱۰ روز از ارسال نامه، تاکنون پاسخی دريافت نکرده‌ايم.

خواهشمند است به‌عنوان عالی‌ترين مرجع قضايی کشور، پيگير حقوق اساسی برادر دربند و مظلوم ما باشيد که برخلاف تصريحات قانون اساسی، بيش از ۴۱ روز است در بازداشت بسر می‌برد و، گزارش بازداشت او پيشتر در نامه‌ای به جنابعالی نيز تقديم شده است.

با سپاس

خانواده عبدالرضا تاجيک
خواهر و برادران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016