چهارشنبه 30 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار دانشجويان دانشگاه تهران به کميته انضباطی و اخراج سه دانشجو، دانشجونيوز

شمار زيادی از دانشجويان دانشگاه تهران از اوايل تيرماه تا کنون به کميته انضباطی احضار شده اند.

به گزارش دانشجونيوز، به دليل فضای نيمه تعطيل دانشگاه ها آمار مشخصی از اين احضارها در دست نيست اما يکی از دانشجويان به دانشجونيوز گفت که تقريبا بيش از ۵۰ تن از دانشجويان بعد از تجمعات ۱۱ ارديبهشت، ۲۲ خرداد و ۲۴ خرداد احضار شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ۱۱ ارديبهشت ماه پس از حضور بی اطلاع احمدی نژاد در مراسم حکمت مطهر در دانشگاه تهران صد ها تن از دانشجويان دست به تجمعات اعتراضی زدند. همچنين در ۲۲ خرداد، سالگرد انتخابات رياست جمهوری و ۲۴ خرداد سالگرد حمله به کوی دانشگاه در سال ۸۸ تجمعات گسترده ای در دانشگاه تهران شکل گرفت که بعضا به درگيری و زد و خورد بين نيروهای حراست و دانشجويان انجاميد. نيروهای حراست و امنيتی بسياری جهت سرکوب تجمعات و اعتراضات دانشجويان سازماندهی شده بودند.

گفتنی است تعدادی از دانشجويان نيز پس از حضور احمدی نژاد در دانشگاه تهران به دفتر پيگيری وزارت اطلاعات احضار شدند که در يک مورد به بازداشت مريم عباسی نژاد، دبير سابق سياسی انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران انجاميد.

لازم به ذکر است طی احکام بدوی صادر شده از سوی کميته انضباطی تاکنون سه تن از دانشجويان حکم اخراج دريافت کرده اند. همچنين به دانشجويان گفته شده که عکس ها و فيلم هايی از آنان ضبط شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016