جمعه 18 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال ياسر ترکمن، دانشجوی دانشگاه اميرکبير به زندان اوين برای اجرای حکم حبس تعزيری، دانشجونيوز

ياسر ترکمن دانشجوی کارشناسی ارشد مکانيک دانشگاه اميرکبير برای اجرای حکم يک سال حبس تعزيری روانه زندان اوين شد.

به گزارش دانشجونيوز، ياسر ترکمن که به همراه ۹ فعال دانشجويی ديگر دانشگاه اميرکبير، طی چند مرحله در بهمن و اسفندماه سال ۸۷ و فروردين ۸۸ بازداشت شد، مدت ۵۰ روز را در آن زمان در سلولهای انفرادی بندهای ۲۰۹ و ۲۴۰ اوين گذرانده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی که پيش از انتقال به زندان در حال تدوين پايان نامه کارشناسی ارشد خود بود که عليرغم بازداشت و همچنين يک ترم ممنوع الورود بودن به دانشگاه توانست واحدهای دوره کارشناسی ارشد خود را به پايان برساند.

ياسر ترکمن که سابقه عضويت در انجمن اسلامی پلی تکنيک را دارد از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به رياست قاضی پيرعباس به اتهام تبليغ عليه نظام به يک سال حبس تعزيری محکوم شد و اين حکم در داگاه تجديد نظر تأييد شد.

قاضی پرونده درخواست اين دانشجو را برای توقف ارسال پرونده وی به اجرای احکام تا پايان تحصيلش نپذيرفت و در نهايت اين دانشجو اواسط اين هفته به بند ۳۵۰ اوين منتقل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016