دوشنبه 28 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای حکم يک سال زندان عباس احمدلو دانشجوی دانشگاه اراک، رهانا

عباس احمدلو دانشجوی سال آخر ارتباطات دانشگاه آزاد اراک با حکم دادگاه انقلاب اين شهرستان برای گذراندن دوران محکوميت خود روانه زندان اراک شد.

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
عباس احمدلو فعال دانشجويی و دانشجوی سال آخر ارتباطات دانشگاه آزاد اراک پيش تر در دادگاه بدوی به يک سال زندان محکوم شده بود که اين حکم در دادگاه تجديد نظر مورد تاييد قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار رهانا، جرم احمدلو «توهين به رهبری و تشويش اذهان عمومی» عنوان شده است که باعث صدور يک سال حکم برای وی شد

لازم به ذکر است که با تاييد حکم وی۱۰ روز پيش جهت سپری نمودن دوران محکوميت روانه زندان اراک شده است.
محيط زندان اراک محيطی بسيار نامناسب است و عدم تفکيک زندانيان باعث فشارهای مضاعف بر زندانيان سياسی می‌شود. اين مساله يکی از موارد مهم نقض حقوق زندانيان است که در زندان‌های ايران به هيچ عنوان رعايت نمی‌شود.

پيش تر آيت‌الله آملی لاريجانی، رئيس قوه قضاييه گفته بود که برای تفکيک و جداسازی زندانيان نياز به تامين بودجه از وزارت مسکن داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016