چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلاش برای بازداشت تمام اعضای خانواده فرزاد کمانگر، هرانا

خبرگزاری هرانا - پس از اعدام مخفيانه ی فرزاد کمانگر به همراه چهار زندانی سياسی ديگر در سحرگاه نوزدهم اردی بهشت، دستگاه امنيتی برای تمام اعضای خانواده ی فرزاد کمانگر حکم بازداشت صادر کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، پس از گذشت بيش از سه روز از اعدام فرزاد کمانگر، مقامات قضايی هم چنان در خصوص تحويل پيکر اين معلم جان باخته و باقی اعدام شدگان کارشکنی می کنند؛ در همين رابطه صبح امروز در سومين روز حضور خانواده ها در مقابل زندان اوين، نيروهای امنيتی برای بازداشت سلطنه رضايی(مادر فرزاد)، مهراد کمانگر(برادر فرزاد)، سرور(همسر مهرداد کمانگر)، شيرين کمانگر(خواهر فرزاد) و جاويد کمانگر(برادر زاده ی ۱۵ ساله ی فرزاد) تلاش کردند.

بر همين اساس خانواده ی کمانگر که برای تحويل گرفتن وسايل فرزاد همانند روزهای گذشته به زندان اوين مراجعه کرده بودند، بعد از بحث و جدل چندباره در خصوص تحويل گرفتن پيکر و وسايل فرزاد کمانگر در کمال ناباوری اقدام ماموران برای بازداشت خود را مشاهده کردند. اما تلاش ماموران برای بازداشت اين خانواده به دليل مقاومت و دخالت مردم حاضر به نتيجه نرسيد و اعضای خانواده توسط مردم حاضر به بيرون از صحنه منتقل می شوند و در حالی اعضای خانواده داغدار فرزاد کمانگر تحت تعقيب نيروهای انتظامی - امنيتی هستند که تنها خواستار اجرای قانون و تحويل گرفتن پيکر و وسايل فرزند خود هستند.

لازم به توضيح است دستگاه قضايی-امنيتی تحويل دادن پيکرهای فرهاد وکيلی، فرزاد کمانگر، علی حيدريان، مهدی اسلاميان و شيرين علم هولی را منوط به تشکيل جلسه شورای امنيت ملی و نظر مساعد آنان نموده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016