چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ماموران امنيتی: اجساد اعدام شدگان بايد در مکانی دور از قبرستان مسلمانان دفن شوند، رهانا

ماموران امنيتی به اقوام شيرين علم هولی اعلام کرده‌اند که اجساد اعدام شده‌گان بايد در مکانی دور از قبرستان مسلمانان دفن شود.

رهانا: پس از گذشت چهار روز از اعدام‌ها، نيروهای امينيتی در مقابل تحويل دادن اجساد اين افراد به خانواده‌های‌شان مقاومت می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از اقوام شيرين علم‌هولی به خبرنگار رهانا گفت: خانه پدری شيرين علم هولی توسط نيروهای امنيتی لباس شخصی محاصره شده و رفت و آمد مردم و ديگر بستگان را ممنوع کرده‌اند.

وی هم‌چنين خاطر نشان کرد: با گذشت چهار روز از اعدام‌ها، موبايل‌ها را از اعضای خانواده در تهران گرفتند و به آنان گفته‌اند که اين افراد محارب و در جای ديگر دور از قبرستان مسلمانان دفن خواهند شد.

با اين وجود تلاش آن دسته از اعضای خانواده ها که دستگير نشده‌اند برای تحويل گرفتن جسدها ادامه دارد و امروز نيز به دادگاه انقلاب مراجعه کرده‌اند. هم‌چنين امروز حکم دستگيری برادر فرزاد کمانگر توسط نيروهای امنيتی صادر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016