چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اتهام ارتداد به ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد در پی اعتراض آن‌ها به اعدام‌های اخیر، ميزان‌خبر

خبرگزاريهای وابسته به اقتدارگرايان نظير جهان نيوز با اشاره به آخرين نامه دکتر زهرا رهنورد در اعتراض به اعدامهای اخير اين نامه را تداوم مواضع "وقيحانه مهندس موسوی" و "اظهارات در حد ارتداد زهرا رهنورد در حمايت از بمب گزاران" اعلام نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين به گزارش ميزان خبر روز گذشته و بعد از بيانيه مهندس موسوی در اعتراض به اعدام پنج نفر از شهروندان، نماينده شهرستان سروستان در مجلس هم مدعی شده بود: موسوی با اعتراض نسبت به اجرای حکم تروريست ها نشان داد که از بنی صدر هم بدتر شده و ديگر جايش در ايران نيست.
نصرالله کوهی باغ اناری، در گفت و گو با شبکه ايران گفت: سخنان موسوی با اسلام مخالف است.
نماينده سروستان در مجلس هشتم اضافه کرد: "متاسفانه در حاليکه قوه قضائيه بايد موسوی را به دليل فتنه انگيزی هايش طی يک سال گذشته، محاکمه نمايد در اين کار کوتاهی کرده و موسوی نيز از رافت اسلامی سوءاستفاده می کند.
وی تصريح کرد: موسوی با صدور چنين بيانيه ای در واقع با اجرای حکم قصاص که "نص صريح قرآن" است، مخالفت می کند.
اين نماينده مدعی شد "مهندس موسوی از اسلام خارج شده و طبق نظر مراجع فردی که مخالف نص صريح قرآن سخن بگويد، مرتد محسوب می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016