دوشنبه 3 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به دليل حضور نوازنده زن؛ کنسرت همايون شجريان را لغو کردند، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز: قرار بود کنسرت همايون شجريان روزهای ۶ و ۷ اسفند ماه جاری در تبريز در محل سالن فرهنگی ورزشی تراکتور سازی برگزار شود که اين کنسرت لغو شد.

احمدی مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربايجان شرقی درباره علل مخالفت و لغو کنسرت همايون شجريان در گفتگو با ايسنا، اظهار داشت:‌ حضور نوازندگان زن در گروه موسيقی و ظرفيت بالای سالن که بيش از ۲ هزار نفر بود و ضريب امنيت و مديريت سالن را پايين می‌آورد از جمله دو عاملی بود که موجب لغو اين کنسرت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه در دولت نهم به موسيقی فاخر توجه ويژه شده است گفت: در استان آذربايجان شرقی هم خانه موسيقی وجود دارد و هم هنرستان موسيقی و جشنواره‌های موسيقی متعددی نيز برگزار شده و همه اينها به شرط و شروطی انجام شده‌اند.

اين مسئول مطرح کرد: ما از آن موسيقی حمايت می‌کنيم که فاخر باشد و شان شئون در آن حفظ شده باشد. اين استان از ويژگی خاصی برخوردار است و چون اينجا دارالمومنين است ما نمی‌توانيم مثل بعضی از استان‌های ديگر عمل کنيم.

وی ادامه داد: طرف می‌آيد پولش را می‌گيرد می‌رود بعدا کلی گلايه از مخاطبين و از افراد می‌شنويم.

احمدی در پاسخ به اينکه دو نفر نوازنده زن در گروه همايون شجريان که با رعايت کامل حجاب اسلامی در داخل و خارج از کشور بارها روی صحنه رفته و کنسرت اجرا کرده‌اند، چگونه می‌تواند بازتابی داشته باشد، اظهار داشت: وزير ارشاد اين بخش را به عهده مديران کل گذاشته است و گفته گروه مهم نيست و ما تشخيص می‌دهيم، به هرحال هر استان برای خودش حال و هوايی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016