جمعه 2 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: خطوط قرمز رعايت شود، تذکرات به روزنامه‌ها به نفع آن‌هاست، ايسنا

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تذکراتی که هيات نظارت گاهی اوقات به روزنامه‌ها، به نفع آن‌هاست.

سيد محمد حسينی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) در پاسخ به سوالی درباره تذکرات هيات نظارت و معاونت مطبوعاتی به روزنامه‌ها و نگرانی‌های ايجاد شده در بين اهالی مطبوعات با اشاره به اين‌که " هيات نظارت در هفته يک بار و بعضی اوقات نيز دو هفته يکبار تشکيل جلسه می‌دهد، چون ممکن است به حد نصاب نرسد" خاطرنشان کرد: تذکراتی که گاهی اوقات هيات نظارت به مطبوعات می‌دهد به نفع آن‌هاست؛ چراکه روش‌های نادرستی که بعضا وجود دارد، تصحيح می‌شود و در نتيجه نيازی به برخوردها در سطح بالاتر که مثلا يک نشريه توقيف يا لغو مجوز بشود، نخواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر اين‌که " اکنون تعامل با مطبوعات بسيار خوب است" اظهار کرد: معاونت مطبوعاتی مرتبا در بين فعالان مطبوعاتی حضور پيدا می‌کند و در نشريات، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها جلساتی برای همفکری و هم‌انديشی با اصحاب رسانه برگزار می‌شود و از اين جهت جای نگرانی وجود ندارد. البته يک خطوط قرمزی نيز وجود دارد که بايد رعايت شود.

وی در عين حال يادآور شد: وزارت ارشاد در هيات نظارت تنها تصميم‌گير نيست و ما يک عضو از هفت عضو هيات نظارت هستيم.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اعلام تذکرات از سوی معاونت مطبوعاتی گفت: معاونت مطبوعاتی وزير ارشاد به عنوان دبير هيات نظارت فعاليت می‌کند، تصميم‌گيری با هيات نظارت است. دبير تصميم‌ها را ابلاغ می‌کند ولی به عنوان شخص خودش اين اقدام را انجام نمی‌دهد، بلکه او مجری هيات نظارت است.

وی ادامه داد: سياست وزارت ارشاد محدود کردن رسانه‌ها نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016