پنجشنبه 14 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله نيروهای لباس شخصی به دانشجويان دانشگاه شيراز و ربودن تعدادی از دانشجويان، اميرکبير

روز گذشته همزمان با تظاهرات دانشجويان دانشگاه شيراز به مناسبت ۱۳ آبان نيروهای لباس شخصی به دانشجويان حمله کرده و تعدادی از اين دانشجويان را ربودند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير دانشجويان دانشگاه شيراز همانند دانشجويان دانشگاه‌های ديگر کشور روز گذشته دست به تظاهرات زدند، اما نيروهای سپاهی و لباس شخصی به شدت به اين دانشجويان حمله ور شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازداشت دانشجويان دانشگاه شيراز در روز گذشته در حالی اتفاق افتاد که پيش از اين و در پس از انتخابات نيز صحنه مشابه حوادث روز گذشته اتفاق افتاده است.

در هفته پس از انتخابات و همزمان با اعتراضات دانشجويان دانشگاه شيراز نيروهای امنيتی به اين دانشگاه حمله کردند و تعداد زيادی از دانشجويان را بازداشت کردند. رئيس دانشگاه شيراز در آن زمان در اعتراض به اين مساله استعفا داد اما پس از چند روز و با آزادی دانشجويان استعفای خود را پس گرفت.

از وضعيت دانشجويان بازداشت شده در شيراز در ۱۳ آبان اطلاعی در دسترس نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016