پنجشنبه 14 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توهمات چندباره رسانه های دولتی و ۲۰:۳۰ نسبت به حضور عظيم جنبش سبز در سالروز ۱۳ آبان، تغيير

رسانه های دولتی بخصوص رسانه ملی که با بودجه بيت المال و از جيب مردم هزينه شده است بار ديگر به دروغ پراکنی عليه ملت ايران پرداختند و ظاهرا با ناديده گرفتن اکثريت مردمی که از وضعيت موجود و سرکوب وحشيانه و بی رحمانه کودتاچيان به تنگ آمده اند، می خواهند عده ای از توده ملت را گمراه سازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش تغيير، رسانه دولتی در بخش های خبری متعدد خود ، – بخصوص بيست و سی – سعی در عظيم نشان دادن تظاهرات دولتی و تبليغاتی خود داشتند و ملتی که در ميدان های مختلف تهران توسط اراذل و اوباش لباس شخصی و نيروهای سرکوب دولت کودتا بطور کاملا مستبدانه و بی رحمانه سرکوب می شدند را “چند ده نفر” معرفی کرد . البته در آن رسانه ها، صحنه های حمله و يورش اوباش مسلح و تجهيز شده سپاه و بسيج به مردمی که بطور مسالمت آميز شعارهای ضداستبدادی ميدادند را نمايش نداد .

ملت ايران امروز در سالروز ۱۳ آبان درحالی که رقم زنندگان آن روز در اسارت کودتاچيان هستند ، نشان داد که جلوی هر نوع استبداد و ديکتاتوری عليه ملت می ايستد . ملت سبز ايران با وجود سرکوب وحشيانه نيرويهای کودتاچی عليه ملت حضور خود را به گوش جهانيان رساندند .

[گزارش سيمای جمهوری اسلامی در باره تظاهرات ۱۳ آبان و حضور مردم معترض (ويدئو)]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016