دوشنبه 27 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار دادستان تهران با صميمی، قوچانی، احمدی امويی و شاهپور کاظمی در ۲۰۹ اوين (خبر ويژه)

بر اساس اظهارات يک منبع آگاه، روز گذشته جعفری دولت آبادی، دادستان تهران از بند ۲۰۹ اوين بازديد و با کيوان صميمی، محمد قوچانی و بهمن امويی ملاقات کرده است.
او در اين ديدار به سوابق مبارزات ضد استبدادی صميمی در زمان شاه اشاره می کند. مهندس صميمی هم که از مؤسسين و اعضای شورای مرکزی کانون زندانيان سياسی قبل انقلاب است، از بلاتکليفی پرونده اش که يک بار باعث لغو مراسم عروسی دخترش شده شکايت داشته و با توجه به برگزاری مجدد اين مراسم، خواستار تسريع در روند رسيدگی به وضعيت اش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس گزارشی ديگر بهمن احمدی امويی و محمد قوچانی نيز با تشريح روندپرونده خود به دادستان تهران گفتند که نزديک دوماه است که بازجويی های آنها پايان يافته اما بلاتکليف در سلول های خود رها شده اند. اين دو روزنامه نگار نيز همچون کيوان صميمی خواستار رسيدگی سريع تر به پرونده شان شدند.
گفته می شود دادستان در بازديد خود در باره شرايط زندان و مشکلات زندانی ها نيز از روزنامه نگاران پرسش هايی کرده و دستوراتی برای رسيدگی صادر کرده است.
شنيده ها حاکی است دادستان تهران در همين روز با احمدزيدآبادی، هنگامه شهيدی و مهندس شاهپور کاظمی (برادر زهرا رهنورد) و تعدادی ديگر از زندانی های انتخابات نيز گفت و گو کرده است. براساس همين شنيده ها شاهپور کاظمی که مدتها در باره او و محل نگهداری اش اطلاعی در دست نبود، هم اکنون در بند ۲۰۹ اوين به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016