یکشنبه 26 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هدايت آقايی به پنج سال حبس قطعی محکوم شد، ايرنا

وکيل هدايت اله آقايی عضو حزب کارگزاران سازندگی و يکی از متهمان پرونده حوادث پس از انتخابات اعلام کرد که موکلش به پنج سال حبس قطعی محکوم شده است.

"عليرضا جعفريان" در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: روز گذشته حکم محکوميت موکلم به من ابلاغ شد که در مدت قانونی به حکم صادره اعتراض خواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: موکلم در ارتباط با چهار اتهام "اخلال در نظم عمومی از طريق بلوا و آشوب،‌ تحريک و تشويق مردم به شورش و اغتشاش، فعاليت تبليغی عليه نظام جمهوری اسلامی ايران از طريق شرکت در تجمعات غير قانونی، ايجاد شبهه جعل و تقلب در نتيجه انتخابات و سلب اعتماد عمومی نسبت به حاکميت مراجع رسمی کشور و اقدام عليه امنيت کشور از طريق اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنيت عمومی" به پنج سال حبس قطعی محکوم شده است.
وکيل آقايی گفت: در مورد ساير اتهامات يعنی توهين و هتک حرمت به مسوولان نظام، پرداخت رشوه و تحصيل مال نامشروع، پرونده موکلم مفتوح است.
جعفريان درباره موکل ديگرش "موسی شاه کرمی" نيز گفت: وی نيز به ۲۷ ماه حبس محکوم شده است.
وکيل شهاب الدين طباطبايی، عضو حزب مشارکت و يکی ديگر از متهمان پرونده حوادث پس از انتخابات نيز اعلام کرد که حکم محکوميت موکلش به وی ابلاغ شده و در مدت قانونی به حکم صادره اعتراض خواهم کرد.
"فرزام اردلان" در گفت و گو با ايرنا درباره حکم صادره اظهار نظری نکرد.
وکيل طباطبايی همچنين از ارايه درخواست تبديل قرار بازداشت موکلش به قرار وثيقه به قاضی پرونده خبر داد.
برخی منابع آگاه همچنين اعلام کردند که حکم "يحيی کيان تاجبخش " يکی ديگر از متهمان پرونده حوادث پس از انتخابات نيز صادر شده است.
اين احکام که بدوی است از سوی قاضی صلواتی، رييس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران صادر شده و تاکنون مقامات قضايی در اين باره اظهار نظر رسمی نکرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016