پنجشنبه 9 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقام‌های روس: منتظر اقدام مشترک ۱+۵ در قبال ايران هستيم، ايلنا

دبير مطبوعاتی رئيس‌جمهوری روسيه تاکيد کرد که همکاری کامل با آژانس بين‌المللی انرژی اتمی، عمل به تمامی تعهدات بين‌المللی و اطلاع دادن کامل درباره برنامه هسته‌ای، مهم‌ترين خواسته‌های مسکو از تهران است.

ايلنا: دبير مطبوعاتی رئيس‌جمهوری روسيه تاکيد کرد که مسکو از تهران انتظار همکاری کامل با آژانس بين‌المللی انرژی اتمی را دارد.
به گزارش ايلنا به نقل از نووستی، «ناتاليا تيماکووا» در جمع خبرنگاران گفت: «اوضاع از زمان نشست گروه بيست (G۲۰) در پيتسبورگ تغييری نکرده است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تيماکووا افزود که آزمايش‌های جديد موشکی ايران موضع مسکو مبنی بر اين‌که اين آزمايش‌ها نمی‌توانند برای روسيه نگران کننده باشند را تائيد کرد.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اين‌که مسکو چه انتظاری از تهران دارد، گفت: «همان چيزی که سايرين انتظار دارند؛ همکاری کامل با آژانس بين‌المللی انرژی اتمی، عمل به تمامی تعهدات بين‌المللی و اطلاع دادن کامل درباره برنامه هسته‌ای.»
تيماکووا با اشاره به نشست ايران و ۱+۵ که پنجشنبه ‌ـامروزـ در ژنو برگزار می‌شود، گفت: «بياييد منتظر اقدامی مشترک در چارچوب ۱+۵ باشيم، پس از آن می‌توان انتظار ارزيابی را داشت.»
وی تاکيد کرد: «در حال حاضر ارزيابی ما از اوضاع، موضع‌گيری اخير رئيس‌جمهوری است.»
«ديمتری مدودف»، رئيس‌جمهوری روسيه پيش از اين در نشست پيتسبورگ تاکيد کرده بود که ايران بايد تا زمان برگزاری نشست ژنو، گام‌های مشخصی در زمينه احيای اعتماد به برنامه هسته‌ای خود بردارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016