دوشنبه 23 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران و ۱+۵ اواسط مهرماه گفت‌و‌گو‌ می‌کنند، ايلنا

در اين گفت‌و‌گو تلفنی، خاوير سولانا با اشاره به مطالعه دقيق جزييات بسته پيشنهادی جمهوری اسلامی ايران گفت: بررسی دقيق‌تر ابعاد و زوايای اين بسته، نيازمند گفت‌وگوی دو طرف است.


گفت‌و‌گوهای ايران و گروه ۵+۱ ابتدای اکتبر ( اواسط مهرماه) برگزار می‌شود.
به گزارش ايلنا، دبير شورای عالی امنيت ملی کشورمان امروز در تماس تلفنی مسوول سياست خارجی اتحاديه اروپا با وی با اشاره به آماده شدن بسته به روز شده پيشنهادی ايران، آن را بستر مناسبی برای گفت وگوها با هدف تحقق صلح، عدالت و پيشرفت خواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين گفت‌و‌گو، سعيد جليلی با ياداوری گفت‌و‌گوهای سال قبل در ژنو سوئيس به تحولات جديد در عرصه بين‌المللی اشاره کرد و گفت: ايران آماده است در گفت‌‌وگوهای اکتبر با جديت و انگيزه‌های مضاعف که حاصل مشارکت بی‌نظير ۸۵ درصدی ملت ايران در انتخابات اخير است، جهت همکاری‌ها و تعامل بيشتر تلاش کند.
در اين گفت و گو تلفنی، خاوير سولانا با اشاره به مطالعه دقيق جزييات بسته پيشنهادی جمهوری اسلامی ايران به ۶ کشور گفت: بررسی دقيق‌تر ابعاد و زوايای اين بسته، نيازمند گفت‌وگوی دو طرف است.
سولانا با خاطرنشان ساختن تحولات رخ داده در منطقه و جهان، ابراز اميدواری کرد گفت‌وگوهای اکتبر که برای بررسی بسته پيشنهادی کشورمان برگزار خواهد شد، سودمند باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016