شنبه 27 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روانبخش: با محاکمه اغتشاشگران آرامش کامل به کشور بازمي گردد، فارس

دبير سياسي نشريه پرتو سخن و عضو هيات علمي موسسه آموزشي_پژوهشي امام خميني(ه) در قم تاکيد کرد: با محاکمه سياسيون و اغتشاشگراني که در فتنه هاي اخير کشور دست داشتند آرامش کامل به کشور بازمي گردد.

"قاسم روانبخش" در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا با اشاره به اينکه کسي نمي تواند در خصوص آزادي يا عدم آزادي افراد تصميم گيري کند گفت: دستگاه قضايي دستگاه مستقل است و کسي نمي تواند درباره آن دستوري صادر کند. برخي افراد نمي توانند در دستگاه قضايي امرو نهي کنند زيرا اصل اين کار قانوني نيست.

وي گفت:کساني که درباره آزادي يا عدم آزادي اغتشاشگران تصميم گيري مي کنند دم از قانون مي زنند در حالي که اين حرکت کاملا نقض قانون است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي با تاکيد بر اينکه اغتشاشگران بايد محاکمه شوند اظهار داشت: مسئولان قضايي بايد هر چه زودتر اين اغتشاشگران را محاکمه کنند و تصميمات قانوني درباره آنان اتخاذ کنند زيرا حضور آنان در جامعه دوباره آرامش جامعه را بر هم مي زند و باعث ايجاد اختلال در نظم جامعه مي شود.

دبير سياسي نشريه پرتو سخن افزود:چرا بايد افرادي از زندان آزاد شوند که حضور آنان باعث برهم زدن نظم عمومي مي شود اين افراد سردمدار اغتشاش در جامعه هستند و بايد حکم قانوني جدي براي آنان در نظر گرفته شود تا ديگر شاهد اين اتفاقات نباشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016