یکشنبه 7 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: از نظر پليس پرونده اغتشاشات بسته شده است، ايلنا

برخورد نيروهای بسيج با مردم عادی نيست بلکه با اراذل اوباش است/ زخمی و کشته‌ای در بهارستان و بهشت‌زهرا نداشتيم/وضعيت اغتشاش‌گران با متجمعين غيرقانونی جدا است


فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از نظر پليس پرونده اغتشاشات بسته شده است.
سردار عزيز‌الله رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در خصوص اغتشاشات روزهای اخير در ميدان بهارستان و بهشت‌زهرا گفت: ما از ابتدا نيز مشکلات خاصی نداشتيم و تنها تعداد معدودی از مردم در نتيجه تحريک توسط رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب به خيابان‌ها می‌آمدند و با اغتشاش‌گران همراه می‌شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در ميدان بهارستان و بهشت‌زهرا نيز همين اتفاق افتاد که تعدادی از اين افراد توسط پليس دستگير شدند.
سردار رجب‌زاده مدارا کردن پليس با اغتشاش‌گران را ردکرد و اظهار داشت: سعی ما بر اين بود که متجمعين غيرقانونی را پراکنده و ليدرها و رهبران آنها را دستگير کنيم زيرا وضعيت اغتشاش‌گران با آنها جداست.
وی تاکيد کرد: پليس در مقابله با اغتشاش‌گران ذره‌ای کوتاهی‌نکرده است.
رئيس پليس پايتخت در خصوص کشته و زخمی‌شدگان حوادث بهارستان و بهشت‌زهرا خاطر نشان کرد: هيچ زخمی و کشته‌ای در اين مناطق نداشتيم تنها تعدادی دستگير شدند که بيشتر آنها را افراد ضد انقلاب و سلطنت‌طلب تشکيل می‌دهند.
وی به مداخله نيروهای بسيج در حوادث اخير اشاره و تصريح کرد: نيروهای بسيج در اين حوادث به کمک پليس آمدند و برخورد آنها با مردم عادی نيست بلکه با اراذل اوباش است و مردم با ديدن نيروهای بسيج بايد احساس امنيت کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ وضعيت فعلی پايتخت را مطلوب توصيف کرد و گفت: درحال حاضر مشکل خاصی در سطح شهر تهران وجود ندارد حتی امنيت برگزاری کنکور در روزهای گذشته نيز به طور کامل تامين شد و هيچ مشکل خاصی در حوزه‌های کنکور وجود نداشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016