جمعه 5 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحولات جنبش اعتراضی، رواج فعاليت های مخفيانه کم خطرتر، راديو بين المللی فرانسه

آرش اديب زاده - با تشديد خشونت نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی عليه تظاهر کنندگان و جلوگيری از تشکيل هر گونه تجمع ، جنبش اعتراضی مردم تحول يافته و در کنار تظاهرات خيابانی فعاليت های مخفيانه نيز رواج پيدا کرده است ، فعاليت هايی که خطر کمتری برای مبتکرين آنها به دنبال دارند ولی سبب می شوند تا دولت فراموش نکند که خشم و نارضايتی مردم به جای خود باقيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين چهارچوب قرار است امروز هزاران بادکنک سبز و سياه به ياد "ندا" که به يکی از نماد های اصلی جنبش اعتراضی و همچنين خشونت های رژيم جمهوری اسلامی تبديل شده است ، و همچنين برای ادامه موج اعتراضات در آسمان تهران رها شوند.

همچنين پس از جلوگيری مأموران دولتی از راه اندازی فرآيند اعتصاب در بازار تهران ، قرار است شهروندان همراه با خاواده خود به بازار بروند تا با ازدياد جمعيت کوچه های تنگ بازار مسدود شده ، در نتيجه کسب و کار در بازار متوقف شود.

از سوی ديگر نيز قرار است بسياری از مردم ظهر امروز با براه انداختن تمامی وسائل برقی خود سبب ايجاد اختلال و قطع برق در شبکه سراسری شوند.

گرچه به دليل ممنوعيت های فراوان از جمله فيلتر شدن سايت ها ، قطع شدن شبکه تلفن همراه ، پايين آوردن سرعت شبکه اينترنت و بسياری محدوديت های ديگر توسط مأمورين جمهوری اسلامی ، ابتکار عمل معترضين از هماهنگی های لازم برخوردار نيست ، ولی بدون شک موج اعتراضی زير زمينی عظيمی در ايران ، در حال رشد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016