چهارشنبه 27 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شواهد دست داشتن لباس شخصی ها در کشتار دانشجويان و مردم، تهديد رؤسای دانشگاه های پزشکی توسط علی اکبر ولايتی (خبر ويژه)

۱- اکثر مجروحانی که در حادثه کوی دانشگاه وضعيت بدی داشتندً از ناحيه سينه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بودند.
۲- تقريباً تمامی کشته شدگان حوادث اخير از ناحيه سر و بالاتنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند. اين امر حاکی از آن است که شليک کنندگان به سوی دانشجويان و مردم يا لباس شخصی های مسلح بوده اند زيرا نيروی انتظامی آموزش ديده در برخورد با تظاهرات دستور به شليک تير هوايی يا در شرايط حاد دستور به هدف گرفتن پايين تنه تظاهر کنندگان را دارد و يا اگر نيروی انتظامی بوده اند دستور کشتار تظاهر کنندگان را داشته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۳- پزشکان بيمارستان رسول اکرم با مشاهده مقتولين به اعتراض دست از کار کشيده و با صدور بيانيه ای افشا کرده اند که مقتولين حوادث اخير که همگی از ناحيه سر و بالاتنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند
۴- به پزشکان بيمارستان رسول اکرم دستور داده شده است که علت مرگ مقتولين حوادث اخير را مرگ بيمار در زير عمل جراحی بنويسند.
۵- دکتر ولايتی کليه رؤسای دانشگاه های پزشکی را در جلسه ای دعوت کرده و طی تحليلی به ايشان گفته است. نظام از آغاز تا کنون مراحل حساسی را با موفقيت پشت سر گذاشته است. مرحله حذف شريعتمداری، ما جرای بنی صدر،ماجرای آيت الله منتظری، ۱۸ تير و اکنون تصميم دارد که اين مرحله را با قاطعيت پشت سربگذارد. وی سپس رؤسای دانشگاه های پزشکی حاضر در جلسه را تهديد کرده است که اگر با تحصن و يا اعتصاب های احتمالی استادان و پزشکان در بيمارستان ها و دانشکده های تحت مديريت خود قاطعانه عمل نکنند با آنها برخورد خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016