چهارشنبه 27 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از اعتراض های داخل ايران حمايت کنيد! بيانيه رهبر حزب چپ سوئد در مورد جنبش مردم ايران

بيانيه
از اعتراض های داخل ايران حمايت کنيد!


ناآرامی های روزهای اخير که در پيوند با انتخابات ايران است از بزرگترين اعتراضهای دهه های گذشته اين کشور به شمار آيد و بينانگر ناخرسندی ناشی از ستم به زنان و نبود حق سنديکائی و سياسی در ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از انتخابات رياست جمهوری ستم بر مخالفان افزايش يافت و شامل کسانی شد که در مورد انتخابات اظهار نظری کرده يا سيستم سياسی را مورد انتقاد قرارداده بودند. در اين ميان دانشجويان، فعالين زنان، حقوقدانان، و افرادی که به اقليت های مذهبی و قومی تعلق دارند بطور خاص آسيب ديدند. اما اعتراضات بواقع تنها در مورد انتخابات نيست. چون اين اعتراضات متوجه فقدان دمکراسی و حقوق بشر در ايران است. مردم ايران اينک به اندازه کافی رنج ديده اند. زندانيان سياسی بايد آزاد شوند. مردم ايران حق اين را دارد که برای آينده خود تصميم بگيرد. مردم در ايران تاپای مرگ ميروند برای اينکه صدايشان شنديده شود و ما در سوئد نيز می بايد صدايمان را برای آنها بلند کنيم. همه حمايتهای ما بايد متوجه تظاهر کنندگان در تهران باشد.

لارش اولی- دبير کل حزب چپ سوئد
۱۶ جون ۲۰۰۹

برای تماس:
Presskontakt: Kristoffer Housset 076-1454202
Persiskspråkig kontakt: Faramarz Pooya 070-4532620


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016