پنجشنبه 13 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معرفی کتاب "از بحران مدرنيت تا رقص عاشقان و عارفان زمينی" نوشته داريوش برادری از انتشارات مهرانديش در آلمان

موضوع کتاب: روان‌کاوی بحران سنت/مدرنيت ايرانی، آسيب‌شناسی روان‌کاوانه بحران‌های فردی و جعمی ايرانی و راههای عبور از آنها و دست‌يابی به رنسانس عشق و خرد ايرانی.

حجم کتاب: هفت فصل ( آسيب‌شناسی بحران فرديت، بحران گيتی‌گرايی، بحران جنسی، بحران جنسيتی، بحران عشقی، بحران هويت ايرانی و فصل هفتم راهی برای رنسانس عشق و خرد و گيتی‌گرايی ايرانی)، بالغ بر بيش از ششصد صحفه.


انتشارات: مهرانديش،آلمان. زمستان ۱۳۸۷
قيمت: ۲۵ يورو

محل‌های اصلی خريد کتاب:

شرکت کتاب ( مسئول اصلی پخش کتاب در آمريکا)
http://shopping.ketab.com/addprod.asp?id=90851&cat=1&pgs=1



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کتاب سرا ( مسئول اصلی پخش کتاب در اروپا )
http://ketabsara.de/jomfa/

همه انتشاراتی‌ها و کتابفروشی‌های معتبر مانند:
فرانکفورت: شرکت پخش ايران
Baselerstr. ۴۶
کلن: انتشارات مهر
اين ليست مرتب تکميل می‌شود.

برای ارتباط مستقيم با نويسنده می‌توانيد با سايتم و ايميل سايتم تماس بگيريد:
http://www.sateer.de/
dbaradari@aol.com

برای هر تماسی در زمينه کتاب و يا در باب سخنرانی‌های مربوط به کتاب می‌توانيد همچنين با موبايل مديريت اجرايی وبسايت و برنامه‌های من خانم غزاله برادری تماس بگيريد:
۰۰۴۹۱۶۰۹۵۲۴۳۳۰۰


اطلاعاتی در باب کتاب و نويسنده کتاب

شخصيت هر انسان ايرانی و هر پديده اجتماعی و فرهنگی ايرانی نقطه تلاقی سنت و مدرنيت و حامل بحران مدرنيت است. اين بحران همزمان پيش‌شرط تحول و رنسانس ايران است.
اين کتاب با اين نگاه به بحران‌های مختلف فردی و جمعی ايرانی می‌نگرد و برای اولين بار در فرهنگ ايرانی به يک آسيب‌شناسی چندجانبه و چندسيستمی روان‌کاوانه بحران‌های مختلف فردی، گيتی‌گرايی، جنسی، هويتی .... دست ‌می‌زند و با تبيين خطوط عمده تحول و رنسانس عشق و خرد ايرانی و گذار ار بحران به سوی يک جهان مدرن ايرانی، در نهايت راه خود را برای عبور از بحران و راه وصول به هويت مدرن ايرانی به نام «هويت عاشقان زمينی، عارفان زمينی، خردمندان شاد و مومنان سبکبال» را شرح می‌دهد.
همه کسانی که به ايران می‌انديشند و به موضوع مدرنيته، روان‌شناسی و روان‌کاوی جامعه ايرانی علاقه‌مندند ميتوانند مخاطبين اين کتاب باشند.‌


داريوش برادری کارشناس ارشد روان‌‌شناسی از دانشگاه فرانکفورت آلمان و روان‌درمانگر است.
موضوع اصلی تحصيل او روان‌کاوی و روان‌شناسی بالينی بود، پس از آن قريب سه سال به تحصيل فلسفه در دانشگاه فرانکفورت پرداخته است. داريوش برادری پس از گذراندن دوره تخصصی سه ساله گشتالت‌تراپی و دوره‌های تخصصی تکميلی در زمينه خانواده‌درمانی سيستماتيک، کومونيکاسيون‌درمانی و ... نزديک به شانزده سال است که به کار مشاوره خانواده، جوانان و مهاجرين و نيز کار به عنوان سوپروايزر مشغول می‌باشد. او ضمنا به پژوهش و تحقيقات گسترده و نقد مباحث فرهنگی و هنری از منظر روان‌کاوی به زبان‌های فارسی و آلمانی اشتغال دارد.
موضوع تحقيق داريوش برادری روان‌کاوی و فلسفه مدرن/پسامدرن و راههای عبور از بحران مدرنيت/سنت فرهنگ ايرانی و چگونگی دست‌يابی به فرهنگ چندمتنی و به خلاقيت متفاوت انسان مهاجر، به جهان چندصدايی مدرن است.





















Copyright: gooya.com 2016