یکشنبه 26 اسفند 1386

دستگیری یک فرمانده!، طنزنوشته ای از م. ف، فرارو

«زیرگذر» م.ف. پايگاه خبری تحليلی فرارو

سردار، تو هم؟!
در پی خبر غافلگیرکننده ای که اول گفتند شایعه بوده و دیروز از سوی قوه قضائیه تایید شد که واقعه بوده، رسما اعلام شد که یکی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی به جرم کارهایی که به قول سعدی از زمره ی "چنان که افتد و دانی" است، از کار برکنار و فعلا با قرار وثیقه آزاد است.

آن طوری که خبرهای تکمیلی رسیده گویا فرد متهمِ به قید وثیقه آزاد شده، مسوول مستقيم ‏اجراي طرح مقابله با اراذل و اوباش و یکي از مسئولين اصلي اجراي طرح امنيت اجتماعي بوده است. ضمن تقدیر و تشکر فراوان از قوه قضائیه و پرسنل محترم و زحمتکش نیروی انتظامی، توجه شما را به چند پیامی که از سوی خوانندگان فرارو به دست ما رسیده جلب می کنیم:

من واقعا می خواستم از قوه قضائیه تشکر کنم که خبرنگاران را بازداشت موقت می کند و وثیقه از آنها قبول نمی کند اما یک فرمانده انتظامی را به قید وثیقه آزاد می کند. این نشان می دهد که ما مهمتر هستیم!
یک خبرنگار از حوالی اوین-درکه

من همان روزی که آن خانم جناب سروان من رو توی ماشین سوار می کرد گفتم که این قانون دستگیری چکمه پوشان آخرش دامن همه رو می گیره. بفرما. حرف گوش نمی دن که!
Bokosh-va-khoshgelam-kon@yoohoo.com

همه تون با ماها دشمنین. اینه رسمش؟
اسمال تیغ کش، رئیس سابق یک جایی

همه این حرفها دروغه. من از این قوه قضائیه تعجبم میگیره که چطور بازیچه دست استکبار قرار می گیره. کی گفته شیش نفر بودن؟ کلا سه نفر بودیم، حالا اگه یکی لطف داشته هر نفرمون رو دوتا حساب کرده؛ این دیگه به کسی مربوط نیست. چش ندارین یه آدم نظر بلند ببینین، چش دراومده ها؟!
بهجت از جمشید

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

من می خواستم از این عزیز که با اقدام به موقع خودشون ما رو از بی خبری نجات دادن تشکر ویژه کنم.
مدیریت محترم پیک نت

اگه این مطلب رو که شایعه شده ایشون یه ضرب شیش نفر رو حریف بوده راست باشه، من می خواستم خواهش کنم که اون بزرگوار رژیم غذائیشون رو اعلام بفرمایند. این داروها که دیگه اثر نداره.
کمال راستکار، هشتاد ساله و صاحب سه همسر

عزیزم کجایی، دلم واست یه ذره شده.
نامعلوم

فرمول دارویی شما را به هشت برابر قیمت خریداریم.
ایستاگرا، شرکت تولید داروهای جنسی

ما هرچی فکر می کردیم که چرا اون آفتابه هه رو یهویی انداختن گردنمون حکمتشو نمی فهمیدیم. حالا فهمیدیم. ای ول بابا، می خواستم بگم تمیز باش عزیز باش!
یکی از اراذل سابق

اینها چه اهمیتی دارد که هی شما در بوق و کرنا می کنید؟ در عوض من امروز یه دختری را دور میدان ونک دیدم که موهایش رنگ شده بود و چکمه هم پایش بود و با یک جوانی که نعوذ بالله ابروهایش یه جوری بود داشت قدم می زد. آی بدوید، اسلام از دست رفت. قوه قضائیه زورش به اینها نمی رسد می رود آن سردار مظلوم را دستگیر می کند؟
حاجی ضربی مبدع شعار "یا توسری یا توسری"

انداختمان در اردوگاه اصولگرایان
کم کم دارد انتخابات به جاهای با مزه اش نزدیک می شود. حداد عادل از ائتلاف فراگیر اصولگرایان بیرون کشید و از مردم دعوت کرد که برای تقویت جریان اصولگرایی به لیست جبهه متحد اصولگرایی رای بدهند. البته هنوز معلوم نیست که مردم اصلا تمایلی به تقویت اصولگرایی دارند که بخواهند برای تقویت آن به توصیه حداد عادل عمل کنند یا نه، ولی آنچه هست اینست که حداد عادل با اینکار خودش را از چشم محسن رضایی انداخت. تا پیش از این رسم بود که محسن رضایی (دارنده یک عدد مدرک دکتری اقتصاد پس از انقلاب و یک عدد مدرک درخواستِ تحصیل در رشته مکانیک شبانه دانشگاه تهران در پیش از انقلاب) با کارها و حرفهایش خودش را از چشم بقیه بیندازد. ولی خب چه می شود کرد، سیاست، عرصه بنداز بنداز است.

رایحه خوش خدمتی ها هم دست به کار شده اند از ملت می خواهند که به جبهه متحد اصولگرایی رای بدهند منتها با تغییراتی. بنا بر گزارش ها، بر و بچز احمدی نژادی با تراکت و اس ام اس از مردم می خواهند که در آن لیست به جای توکلی، زاکانی، فدایی و الهیان ،به رامین، خادم، مظفر و فیاض رای بدهند. خادم آدم معقولی می نمود، یا دست کم به عنوان یک کشتی گیر انتظار می رفت که نامش کنار رامین نیاید. نمی دانم والله... شاید ما زیاد پرتوقع شده ایم.

نمیا نمیا نمیای دیدن یار!
اصلاح طلب ها هم کم گل کاری نکردند. بعد از انتشار لیست حمایت 200هنرمند معروف از کاندیدای اصلاح طلبان و تکذیب شماری از هنرمندانی که اسمشان در لیست آمده بود، اصلاح طلبان پنجاه تا هم گذاشتند روش و اعلام کردند ساعت 15 سه شنبه 250 هنرمند مردمی در حمایت از اصلاح طلبان با خاتمی دیدار می کنند. اما وقتی خبرنگارها به آنجا رفتند به جای هنرمندان و خاتمی با چند خانمی که به شکلی هنرمندانه آراسته شده بودند مواجه شدند.

اصلاح طلبان پاسخگو هم در واکنش به سوالات و اعتراض ها دراین باره، خبر مذکور رااز روی سایتشان حذف کردند و اعلام کردند نه خانی آمده و نه خانی رفته. به احتمال قوی آن دوره ای که اصلاح طلبان بشکن می زدند و هنرمندان در حمایت از آنها بیانیه پی می کردند گذشته و به قول معروف آن ممه را لولو برده. هر چند که از اول هم چندان ممه ای نبود.

ایمیل meem.fe@gmail.com

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دستگیری یک فرمانده!، طنزنوشته ای از م. ف، فرارو' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016