شنبه 18 اسفند 1386

راهپیمایی قریب‌الوقوع مردم قم علیه سروش، رادیو زمانه

گروهی از طلبه‌ها و روحانیون قم با صدور اطلاعیه‌ای از مردم این شهر خواستند تا در راهپیمایی که در اعتراض به سخنان عبدالکریم سروش برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

این اطلاعیه امروز جمعه، در سطح شهر قم توزیع شده است.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن در اختیار زمانه قرار گرفت، آمده است:" بار ديگر صداي شيطان از حلقوم عمال پست و فرومايه‌اش شنيده شد و ساحت مقدس قرآن و پيامبر اعظم (ص) را مورد هتاكي قرار داد، بنابراين مردم در اعتراض به سخنان كفرآميز برخي روشنفكران داخلي در انكار صريح وحي و توهين به پيامبر(ص ) در راهپيمايي شركت كنند."

عبدالکریم سروش چندی پیش در یک گفت وگوی رادیویی در خارج از ایران، گفت:" پيامبر نقشي محوري در توليد قرآن داشته است."

"تکفیر سروش در بالاترین"

در اين اطلاعيه همچنین تاکید شده است:"سروش كافر كه سالهاست جيره‌خوار شياطين داخلي و خارجي است، براي چندمين بار و اين بار در آستانه رحلت جانسوز پيامبر اعظم (ص) صريح‌تر از هميشه وحي الهي را منكر شده است. اكنون جاي اين پرسش باقي است كه چرا قوه قضائيه كه مرجع قانوني اجراي حكم مرتد است، اقدامي نمي‌كند و اين خائن را دستگير و و محاكمه نمي‌كند."

سخنان سروش در مورد کتاب مقدس مسلمانان و نقش پیامبر اسلام در تدوین آن با اعتراض گسترده روحانیون و مذهبیون مواجه شده است. به‌طوری که مجید مجیدی کارگردان فیلم‌های سینمایی نیز در دفاع از ساحت پیامبر اسلام، با انتقاد از سخنان سروش وی را کافر دانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'راهپیمایی قریب‌الوقوع مردم قم علیه سروش، رادیو زمانه' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016