جمعه 13 مرداد 1385

گزارشی از برگزاری مراسم اکبر محمدی بر سر مزارش تحت تدابير شديد امنيتی، ادوارنيوز

ادوار نيوز : مراسم بزرگداشت اکبر محمدی از صبح امروز بر سر مزار او در روستای کنگميان واقع در ۳۰ کيلومتری جاده آمل به بابل برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ادوارنيوز از آمل ،‌ در اين مراسم که عليرغم ممانعت از حضور تعداد زيادی از اعضای سازمان دانش آموختگان ايران و دفتر تحکيم و با اخطار جدی مقامات امنيتی به برگزار کنندگان و شرکت کنندگان برگزار می شد تعدادی از چهره های سياسی و فرهنگی از جريان های مختلف حضور داشتند که از جمله می توان به حضور نمايندگانی از شورای مرکزی سازمان دانش آموختگان ايران ، حزب ملت و … اشاره کرد .

حضور گسترده نيروهای امنيتی و لباس شخصی در اين مراسم بسيار چشمگير بود و به گفته پدر اکبر محمدی از قبل هم اعلام کرده بودند که مراسم بايستی تا حد ممکن در سکوت و آرامش برگزار شود .

در اين مراسم پدر اکبر محمدی در حالی که به شدت متاثر بود و اشک می ريخت با در آغوش گرفتن منوچهر محمدی که لباس های اکبر محمدی را نيز بر تن داشت به حاضران گفت : از امروز برای من منوچهر هم اکبر است هم منوچهر و من از امروز اکبر را در سيمای منوچهر می بينم . وی در همين حال گفت : نگذاريد خون اکبر بی نتيجه بماند و راه او را ادامه دهيد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مادر اکبر محمدی نيز در حالی که گل و شيرينی بر روی مزار اکبر محمدی گذارده بود در اين مراسم گفت :‌ امروز روز عروسی فرزندم است و همه شما در جشن عروسی اکبر شرکت کرده ايد .

اين گزارش می افزايد در شهر آمل همه اهالی نشانی منزل اکبر محمدی را می شناختند و با شرکت کنندگان در اين مراسم ابراز همدردی می کردند .

Copyright: gooya.com 2016