پنجشنبه 7 اردیبهشت 1385

آخرین وضعیت رانندگان اعتصابی شرکت واحد، ادوار نيوز

گزارشی از آخرین وضعیت رانندگان اعتصابی شرکت واحد

ادوارنیوز: بین 180 تا 200 نفر از شرکت کنندگان در اعتصابات کارگری شرکت واحد در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برند.

ابراهیم مددی نایب رییس هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد که در آخرین روزهای اسفند ماه با قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد ضمن اعلام این خبر گفت: حدود 180 تا 200 نفر از رانندگان شرکت واحد شرکت کننده در اعتصاب هنوز در حالت بلاتکلیفی به سر می برند. وی ادامه داد از این تعداد همانطور که قبلا هم اخباری منتشر شد یک لیست 43 نفره برای خاتمه خدمت به کارگزینی معرفی شده اند اما مسئولان شرکت واحد می خواهند در کارگزینی به گونه ای عمل کنند که اخراج این تعداد به صورت استعفا انجام شود.

مددی گفت: برای باقیمانده این افراد هم حالتهای مختلف از قبیل بازنشستگی اجباری و یا انتقال به مناطق مختلف در نظر گرفته شده است. مددی ادامه داد روز شنبه این هفته به همراه جمع زیادی از همین اعضای بلاتکلیف به مقابل ساختمان مرکزی شرکت واحد رفتیم و در آنجا از سوی مسئولان حراست قولهایی به ما داده شد که در روز سه شنبه موفق به ملاقات با مسئولان مربوطه می شویم و در روز سه شنبه مجدادا با جمع زیادی از همین پرسنل به شرکت واحد مراجعه کردیم که یکی از مسئولان حراست اعلام کرد که به زودی خبرهای خوشی در مورد بازگشت به کار این افراد داده خواهد شد و رانندگان نیز تصمیم گرفتند در روز شنبه مجددا با حضور در برابر همان محل اعتراضات خود را پیگیری نمایند.

مددی با تاکید بر اینکه رانندگان و مسئولان سندیکا تا رسیدن به حقوق سلب شده قانونی شان به پیگیری خواهند پرداخت گفت: در روزهای اخیر مسئولان شرکت واحد 60 نفر از همان 180 نفر را به کارگزینی احضار کرده و قصد دارند با گرفتن تعهدنامه از آنها این افراد را به سر کار بازگردانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مددی گفت: شنیده می شود که در این تعهدنامه از افراد خواسته شده نسبت به همکاری با سندیکا ابراز پشیمانی کنند و متعهد شوند که در صورت هر گونه همکاری مجدد شرکت واحد مجاز خواهد بود تا آنها را از سر کار اخراج کند.مددی همچنین گفت: آقای اکبر عیوضی که چهارشنبه شب در گفتگوی ویژه خبری به عنوان نماینده شوراهای اسلامی کار و کارگران شرکت کرده بود از سرکردگان حمله سال گذشته به دفتر سندیکا است که هم اکون نیز بر اساس شکایت فعالان سندیکا به دلیل اتفاقات واقع شده و ضرب و جرح مسئولان سندیکا به قید وثیقه آزاد می باشد اما اوضاع به گونه ای است که این فرد به عنوان نماینده کارگران به تلویزیون دعوت می شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرین وضعیت رانندگان اعتصابی شرکت واحد، ادوار نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016