یکشنبه 13 آذر 1384

رنجنامه همسر گنجی در نودمین روز دور جدید انفرادی گنجی، امروز

امروز: معصومه شفيعي همسر گنجی در نودمین روز بازگشت اکبر گنجی از بیمارستان میلاد به زندان انفرادی با انتقاد از سیاست سکوت دستگاه قضائی درمورد وی نسبت به وضعیت وی ابراز نگرانی کرد.

متن این نامه که به سایت امروز ارسال شده است در ادامه می آید:
شامگاه ديروز_ 12 آذر 84 _ انساني نودمين (90) شب از شب‌هاي سرد و سنگين حبس در زندان انفرادي اوين را پشت سر گذاشت؛ نود شبي كه بسياري از لحظاتش آكنده از دردهاي جانفرساي ناشي از شكنجه‌هاي جسمي و روحي وارد شده از سوي مأموران دستگاه عدالت جمهوري اسلامي سپري شد. انساني نود شب را در بخش ويژه انفرادي اوين، در محدوديت شديد غذايي و دارويي و ناشي از آن در حالي سپري كرد كه مدعيان دروغين عدالت علوي، بدون داشتن ذره‌اي احساس مسئوليت نسبت به جان او، توطئه سكوت پيشه كرده‌اند؛ آنان گمان باطل برده‌اند كه با پنهان نمودن او از انظار و عدم انعكاس وضعيت و شرايط نگهداري او مي‌توانند افكار و انديشه‌هاي او را نيز از يادها ببرند غافل از اينكه آتش زير خاكستر، لاجرم شعله ور شده و خان و مان آنان را برباد خواهد داد.

در اين گوشه جهان و در هياهوي روزمرگي، انساني را به جرم داشتن وجدان بيدار، عشق به حقيقت، به جرم تفكر و انتقاد از قدر قدرتان غيرپاسخگو، دچار مرگ تدريجي كرده‌اند و حتي ناجوانمردانه از ملاقات او با خانواده‌اش نيز جلوگيري مي‌كنند. خانواده‌اي كه با تحميل اين شرايط دردناك، خود نيز همچون عزيز زندانيش، به مرگ تدريجي محكوم است.

بيش از 2 هفته است كه از گنجي خبري نداريم؛ بيم آن مي‌رود كه دوباره شكنجه شده باشد و احتمالاً به اين خاطر است كه ارتباط ما را قطع كرده اند.
دست نياز به سوي يگانه كريم دراز مي‌كنيم و از درگاه رحمانيتش استمداد مي‌كنيم.

معصومه شفيعي
همسر نگران گنجي
13/آذر/84

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رنجنامه همسر گنجی در نودمین روز دور جدید انفرادی گنجی، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016