جمعه 29 مهر 1384

همسر اكبر گنجي خطاب به مديرکل زندان‌‏هاي استان تهران: گنجي در بندي ويژه نگهداري مي‌‏شود كه تحت سرپرستي شما نيست، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

همسر اكبر گنجي به اظهارات مديركل زندان‌‏هاي استان تهران پاسخ داد.

به گزارش" ايلنا" در بخشي از نمابر معصومه شفيعي آمده است: متن زير پاسخ سخنان آقاي سهراب سليماني است كه در واكنش به مصاحبه اينجانب بعد از ملاقات اخير با آقاي گنجي در تاريخ 25/7/84 بيان شده و در برخي سايت ها و روزنامه ها آمده است:
آقاي سليماني ضمن تكذيب اين گفته بنده كه " متاسفانه وضعيت, خطرناك‌‏تر از آن چيزي است كه تصورش را مي‌‏كرديم" گفته اند: " اين ادعاي ايشان است، ما اين ادعا را تاييد نمي‌‏كنيم، گنجي در بازداشتگاه اوين و تحت اختيار مديريت سازمان زندان‌‏هاست، گنجي در قرنطينه بهداشتي، درماني زندان اوين مشغول فيزيوتراپي است".
در ادامه نامه شفيعي آمده است: آقاي سليماني! شما بنا به مصلحت خود ناچاريد كه حرفهاي مرا تكذيب كنيد.
همسر گنجي در نامه اش خطاب به مديركل زندان‌‏هاي استان تهران، مدعي شده است: آقاي گنجي در بندي ويژه نگهداري مي‌‏شود كه شما اجازه ورود به آنجا را نداريد و اصلا تحت سرپرستي شما نيست، پس چگونه مي‌‏توانيد در مورد چيزي كه نديده‌‏ايد، اين چنين صريحا اظهار نظر كنيد؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شفيعي ادامه داده است: لطفا به افكار عمومي توضيح دهيد كه چرا كتف چپ آقاي گنجي به شدت آسيب ديده است؟ چرا از تاريخ 13 شهريور84 كه از بيمارستان ميلاد به انفرادي بند 2 الف زندان اوين منتقل شد، تاكنون غير از ملاقات اخير بنده، مادر ايشان و آقاي مولايي، هيچ كس موفق به ملاقات با او نشده است.

Copyright: gooya.com 2016