جمعه 1 مهر 1384

فراخوان به تظاهرات، 24 سپتامبر روز محاصره مجلس و دولت هلند، سازمان پرايم

http://www.prime95.nl/Persian/24sep.pdf

روزشنبه 24 سپتامبر ساعت 12.00 بیش از 500 سازمان مترقی در پلاتفرم KEER HETTIJ به همراه هوادارانشان سعی می کنند دولت و مجلس اول و دوم را در محاصره خود قرار دهند. اجرای موفقیت آمیز این عمل نیازمند در صحنه بودن هزاران نفر می باشد.
هدف از این تظاهرات نشان دادن اعتراض عمومی به سیاستهای راست افراطی دولت هلند است. به همین دلیل این پلاتفرم دست همکاری به سوی همه سازمانهایی دراز می کند که تا بحال به این پلاتفرم نه پیوسته اند.
در این آکسیون محاصره Binnenhof می خواهیم یک سیگنال قدرتمند به دولت بفرستیم مبنی بر اینکه شما در محاصره ما هستید و راست روی دیگر بس است.
بر اساس گزارشات موسسات معتبر نظر سنجی این دولت از کمترین محبوبیت تاریخی برخوردار است، در حال حاضر فقط 19% از مردم هلند پشتیبان سیاسیتهای این دولت هستند!
به همین دلیل ما می خواهیم دست در دست همدیگر و پشت بسوی Binnenhof و رو به سوی جامعه و مردم ، دولت و مجلس را در محاصره تظاهرات کنندگان قرار دهیم.
انتظار می رود بیش از ده هزار نفر در این تظاهرات شرکت کنند.تابحال از 28 شهر اتوبوس هایی برای شرکت در تظاهرات سازماندهی شده. برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید. http://www.keerhettij.nl/keerhettij/BusentreinBH.htm
هر گروه و سازمانی می تواند بخشی از زنجیر انسانی برای محاصره Binnenhof را بعهده بگیرد. ما از هر سازمانی می خواهیم که حداقل افرادی را که می تواند بسیج کند اعلام کند تا بدانیم چند متر و چه درصدی از حلقه محاصره را بعهده می گیرد. در این محاسبه بهتر است به ازای هر نفر یک متر محاصره را در نظر بگیرید.
هر سازمانی به نسبت افرادی که بسیج کرده می تواند برنامه خاص خود را در این روز اجرا کند. علاوه بر آن می توانید در آن بخش از محاصره که در اختیار شماست برنامه و شعارهای خود را تبلیغ کنید. سعی کنید با شفافیت تمام روشن کنید که چرا سازمان های شما مخالف سیاستهای این دولت هستند.
علاوه بر این برنامه های خاص، یک پودیوم مرکزی نیز با شرکت هزاران نفر وجود خواهد داشت. نمایندگان احزاب اپوزیسیون، سندیکاهای کارگری، سازمانهای اجتماعی و پناهندگی برعلیه دولت افشاگری و سخنرانی خواهند کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پناهجویان عزیز:
سازمان پرایم از شما انتظار دارد که با بسیج تمامی ملیتها در کمپهای پناهندگی از همین حالا خود را برای این آکسیون با شکوه آماده کنید. کمپهای خود را سازماندهی کنید و با ما تماس بگیرید. برای اینکه صدای شما را هرچه رساتر به گوشهای کر بوروکراتهای احزاب راست حاکم برسانیم امیدواریم که حداقل دو کیلومتر از این زنجیر انسانی را پناهجویان کمپهای مختلف تشکیل دهند تا ما با حضور شما به روشنی سیاستهای غیرانسانی و پناهنده ستیز این کابینه را افشاء کنیم.
ماشین اخراج با قدرت تمام به حرکت در آمده. دولت هلند سرانجام توانست کمپهای اخراج را پر از پناهجویان پرونده بسته کند. درحالیکه چند ماه پیش تنها یک پناهجو در کمپ اخراج بسر می برد! در چنین شرایطی کوچکترین نیازی به توضیح نیست که باید بیدار شوید و از حقوق پناهندگی و موجودیت خویش و فرزندانتان دفاع کنید. تازمانیکه صاحب مسئله به میدان نیاید طبیعی است که دیگران نمی توانند به نیابت از ایشان مشکلاتشان را حل کنند!
به جای اینکه در لحظه اخراج بیدار شوید و با اقدام به خودکشی و اعتصاب غذا بخواهید با تلاشهای مذبوحانه انفرادی، آب رفته را به جوی برگردانید بهتر است به موقع بیدار شوید و ازهر موقعیت مناسب به نحو احسن به نفع خودتان استفاده کنید.
حل مشکلات پناهندگی با توجه به واقعیت سیاسی حاکم بر هلند، اساسا به درجه سازمان پذیری، اتحاد و آکسیونهای هشیارانه شما بستگی دارد.

به امید تشکل و موفقیت روز افزون شما.
www.prime95.nl
از طرف سازمان پرایم. احمد پوری 55362313-06

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فراخوان به تظاهرات، 24 سپتامبر روز محاصره مجلس و دولت هلند، سازمان پرايم' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016