سه شنبه 11 مرداد 1384

تحصن يك‌‏روزه روزنامه‌‏نگاران در اعتراض به وضعيت اكبر گنجي برگزار شد، ايلنا

تحصن يك‌‏روزه روزنامه‌‏نگاران همراه با اعتصاب غذا در اعتراض به وضعيت اكبر گنجي در انجمن صنفي روزنامه نگاران ايران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، معصومه شفيعي؛ همسر اكبر گنجي در اين تحصن با اشاره به اعتصاب غذاي 54 روزه همسرش، گفت: در نامه‌‏اي به آيت‌‏الله هاشمي شاهرودي نوشته‌‏ايم، هر كسي كه ايشان به عنوان نماينده خود در پرونده معرفي كند، قبول داريم، به غير از دادستان تهران چرا كه وي به وعده‌‏هاي خود عمل نكرده است.
وي با رد ادعاي دادستاني تهران مبني بر عدم اعتصاب غذاي اكبر گنجي، تصريح كرد: تقاضاي ما اين است كه يك عكاس را براي انتقال واقعيت به مردم به بيمارستان بفرستند كه از وي عكس بگيرد.
شفيعي با تأكيد بر اين كه نامه‌‏هاي گنجي توسط خود وي نوشته شده است و از هوشياري كامل براي نوشتن نامه برخوردار است، گفت: پزشكان معتقدند كه همان ميزان سرم كه به ايشان وصل مي‌‏شود، كفايت مي‌‏كند تا از هوشياري كامل برخوردار شود.
وي تصريح كرد: با تيم پزشكي بيمارستان مشكلي نداريم و فقط مي‌‏خواهيم تيم دادستاني از بيمارستان برود و فشارها بر گنجي كاهش يابد.
وي با رد اخباري مبني بر ضرب و شتم گنجي در بيمارستان، گفت: گنجي به دليل ان كه اجازه تلفن زدن و ملاقات با وكلاي خود را ندارد، خواستار انتقال به زندان اوين شد كه اين مساله منجر به برخوردي با مأمورين گرديد.
همسر گنجي همچنين، گفت: تا زمان آخرين ملاقاتي كه با وي داشته است، روزنامه هاي شرق, كيهان و ايران در اختيار وي قرار مي‌‏گرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

براساس اين گزارش؛ در اين تحصن عليرضا رجايي، خشايار ديهيمي، نعمت احمدي، مصطفي تاج‌‏زاده, احمد فيض‌‏آبادي, علي مزروعي, عيسي سحرخيز، ماشاالله شمس‌‏الواعظين, نوشين احمدي‌‏خراساني و جمعي از روزنامه‌‏نگاران حضور داشتند.
اين تحصن تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تحصن يك‌‏روزه روزنامه‌‏نگاران در اعتراض به وضعيت اكبر گنجي برگزار شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016